Ja nu har jeg så 2 gange med 2 forskellige firmaer oplevet at folk herinde fra tilbyder deres hjælp til en billig penge. Pengene bliver indbetalt, og man ser aldrig skyggen af arbejdet . :-( skal bruge en adWord sagkyndig som faktisk holder hvad de lover mig . Skal yderligere bruge hjælp til min hjemmeside . . Da jeg har tabt en del penge på de forhenværende personer, er jeg ikke glad for at lægge penge forud . Men skal som sagt bruge lidt hjælp på længere sigt .
Jeg har muligvis fundet for billige løsningsforslag. Men derfor skal man vel stadig have det man betaler for .
Tusind tak til alle jer andre der forstår mig og tilbyder mig hjælp . Jeg skal nok svare jer allesammen hurtigt .
Derfor vil jeg fraråde folk at gå efter det billigste - Det er langt fra sikkert at det den bedste løsning, og du kan aldrig være sikker på, om du rent faktisk får det du betaler for. Jeg er webdesigner hos Green Click Media, og synes du skal kontakte os på 70 230 540 - vi løser opgaver både inden for SEO, AdWords og Hjemmesider - se mere på www.greenclickmedia.dk
Selvfølgelig findes ærlighed, men spørgsmålet er jo hvilke kriterier man udvælger samarbejdspartnere ud fra, jeg ser på bl.a.:
Om personen står frem med billede og personlige oplysninger på sociale medier, firmaside m.m.
Om personen har en god "trackrekord" med fornuftige opslag på Amino, sociale medier og andre steder.
Om personen har fornuftige referencer, og man kan kontakte disse.
Om personen kan leve af de priser der tilbydes, eller man på forhånd ved det går galt for personen på et tidspunkt.
Hvor meget erfaring personen har, og om dette kan dokumenteres.
Ved at bruge dette finder man selvfølgelig ikke en god erfaren adwords-mand til 150 kr. i timen, da disse er siet fra, så det kommer selvfølgelig også an på om man vil betale for folk med erfaring der lever af deres håndværk.