Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findes der ikke ærlighed mere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja nu har jeg så 2 gange med 2 forskellige firmaer oplevet at folk herinde fra tilbyder deres hjælp til en billig penge. Pengene bliver indbetalt, og man ser aldrig skyggen af arbejdet . :-( skal bruge en adWord sagkyndig som faktisk holder hvad de lover mig . Skal yderligere bruge hjælp til min hjemmeside . . Da jeg har tabt en del penge på de forhenværende personer, er jeg ikke glad for at lægge penge forud . Men skal som sagt bruge lidt hjælp på længere sigt .

Jan

www.komplet-rydning.dk
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

Der er to muligheder:

A: Fejlen ligger hos dig, du har bestilt noget du ikke forstår eller du forstår ikke dine egne behov.

B: Du har været super uheldig og møde to useriøse udbydere lige i rap.

Under alle omstændigheder skal du kigge ind ad, og ændre adfærds mønster. Umiddelbart vil mit bud være at du har været for nærig.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Umiddelbart vil mit bud være at du har været for nærig.

Så fordi man er "for nærig" så er man selv ude om at folk tager ens penge, uden at levere noget for dem? Ej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

A: Fejlen ligger hos dig, du har bestilt noget du ikke forstår eller du forstår ikke dine egne behov.
Manden skriver jo højt og tydeligt, at han har forudbetalt, men INTET fået leveret, så dit svar hjælper ham jo ikke meget.
Under alle omstændigheder skal du kigge ind ad, og ændre adfærds mønster. Umiddelbart vil mit bud være at du har været for nærig.
Hvad har nærighed/pris med sagen at gøre?

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Dansk VVS forum Skrevet kl. 16:49

Hej Jan.

Ja det lyder fandme ikke særlig rart, men nogle mennesker er bare kolde og ligeglade :(

Jeg vil med glæde hjælpe dig med din hjemmeside, for du kan sikkert hjælpe mig i fremtiden.

Skriv en privatbesked til mig, så lad os snakke sammen om hvad du har brug for hjælp til :)

Mvh. Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Morten:
Jeg vil med glæde hjælpe dig med din hjemmeside, for du kan sikkert hjælpe mig i fremtiden.
That's the Spirit!!!

Den la'r vi lige stå et øjeblik Yes

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:03

Er det en side i Wordpress ? - Der kan jeg evt også hjælpe lidt hvis det er, ellers held og lykke Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 17:17

Jeg har muligvis fundet for billige løsningsforslag. Men derfor skal man vel stadig have det man betaler for .
Tusind tak til alle jer andre der forstår mig og tilbyder mig hjælp . Jeg skal nok svare jer allesammen hurtigt .

Mange hilsner jan

www.komplet-rydning.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

Hej Jan,

Derfor vil jeg fraråde folk at gå efter det billigste - Det er langt fra sikkert at det den bedste løsning, og du kan aldrig være sikker på, om du rent faktisk får det du betaler for.
Jeg er webdesigner hos Green Click Media, og synes du skal kontakte os på 70 230 540 - vi løser opgaver både inden for SEO, AdWords og Hjemmesider - se mere på www.greenclickmedia.dk

Hav en fortsat god aften,

Med venlig hilsen
Nils Pedersen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selvfølgelig findes ærlighed, men spørgsmålet er jo hvilke kriterier man udvælger samarbejdspartnere ud fra, jeg ser på bl.a.:

• Om personen står frem med billede og personlige oplysninger på sociale medier, firmaside m.m.
  • Om personen har en god "trackrekord" med fornuftige opslag på Amino, sociale medier og andre steder.
  • Om personen har fornuftige referencer, og man kan kontakte disse.
  • Om personen kan leve af de priser der tilbydes, eller man på forhånd ved det går galt for personen på et tidspunkt.
  • Hvor meget erfaring personen har, og om dette kan dokumenteres.

Ved at bruge dette finder man selvfølgelig ikke en god erfaren adwords-mand til 150 kr. i timen, da disse er siet fra, så det kommer selvfølgelig også an på om man vil betale for folk med erfaring der lever af deres håndværk.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)