Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 stærke links for 849,- kroner - Unikke artikler og 5 domæner - Først til mølle!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære Aminoer

Jeg har et godt tilbud til dig, der står med en webshop, et affiliate-site, en personlig blog eller lignende, der godt kunne trænge til et ekstra skud links.

Mit tilbud går ud på at give dig 5 links fra sider, jeg har adgang til. Jeg vil forsøge at finde de mest relevante sider til dig site - det vil altså ikke være de samme 5 sider, hvis du sælger e-cigaretter eller elcykler.

De 5 links vil være i form af 5 unikke artikler - skrevet af mig selv - publiceret på 5 forskellige domæner alle med indgående links og værdi at give af. Det er 5 gode links, der kan give dig lidt ekstra saft og kraft på det søgeord, du lige nu står og forsøger at komme til tops på i Google!

Prisen er 849,- kroner - og da Statsforvaltningen stadig sylter min ansøgning er jeg endnu ikke momsregistreret, så det er den endelige pris. 

Jeg sælger kun 10 af disse pakker - det er de første 10, der kommer ind, jeg sælger links til. 

Er det et tilbud, som du er interesseret i, så skyd mig en mail på kristian@ks-marketing.dk eller en besked her på Amino.dk!

Jeg glæder mig til at høre fra dig - og hjælpe dig videre på dit søgeord!

Med venlig hilsen,
Kristian Kristiansen 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk Kristian! Og det siger jeg selvfølgeligt fordi at jeg kender Kristian og har personligt selv haft ham under mine vinger. Han er dygtig professionel, og levere altid til tiden! Kun positivt herfra! Yes

Tilmeldt 30. Apr 12
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:

Fantastisk Kristian! Og det siger jeg selvfølgeligt fordi at jeg kender Kristian og har personligt selv haft ham under mine vinger. Han er dygtig professionel, og levere altid til tiden! Kun positivt herfra! Yes

Jeg takker for de pæne ord Emil! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Kristian har virkelig styr på det! Jeg har netværket og arbejdet sammen med Kristian i lang tid, og han er virkelig passioneret omkring det han laver.

Ingen halve løsninger hos Kristian - han gør det hele - fuldt ud! Og jeg kan kun sige: det er 5, rigtigt gode links du får ud af dette tilbud! :-). 

Tilmeldt 30. Apr 12
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 12:48

Casper Lorenzo Jensen:

Kristian har virkelig styr på det! Jeg har netværket og arbejdet sammen med Kristian i lang tid, og han er virkelig passioneret omkring det han laver.

Ingen halve løsninger hos Kristian - han gør det hele - fuldt ud! Og jeg kan kun sige: det er 5, rigtigt gode links du får ud af dette tilbud! :-). 

Tusinde tak for ordene Casper! 

Det er stadig muligt at købe linkbuilding pakkerne, så skal dine sider have et ekstra skub frem her i efterårsferien, så er det nu du skal slå til! 

Tilmeldt 30. Apr 12
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 20:56
Jeg kan se, at overskriften stadig ikke er rettet - det er 849,- pakkerne koster, og ikke 999,- :-)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 21:56

Super tilbud..

Desværre er min shop ikke færdig endnu :(

Tilmeldt 30. Apr 12
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 12:43

Leon Olsen:

Super tilbud..

Desværre er min shop ikke færdig endnu :(

Hvornår regner du med, at din shop er færdig? Er sikker på, at vi nok skal finde ud af noget til den tid. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)