Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile backup

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bruger I til backup af jeres android telefoner? bruger selv helium, men ønsker at finde noget hvor man selv kan bestmme hvor backup skal ske eks. google drive og hvor app selv tager backup, så man ikke skal koble mobil til PCen før der tages backup.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:46

Jeg bruger office365 til kalender, kontakter og mail ellers ligger alt andet i skyen.

Mvh.

Jesper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:57

Prøv at tjekke Sprite backup til android, der kan tage backup til blandt andet Box og Dropbox.

Jeg har sat min Spritemobile backup til at køre om natten, når min mobil alligevel ikke laver noget.

Til mail, kontaktpersoner og kalender benytter jeg Microsoft Office 365 hostet exchange.

Det betyder, at alle mails, kontaktpersoner og kalenderaftaler er hostede af Microsoft.

Skifter jeg eller reinstallerer jeg min mobil, installerer jeg bare Sprite backup til android og kører reetablering af seneste backup.

Så er min mobil kørende igen med det hele sat op.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:03

Titanium Pro på en rootet S4. Det virker upåklageligt og jeg bestemmer selv hvornår og hvad jeg vil sikkerhedskopiere/gendanne.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:26

Hej Dan og John,

Er det muligt med en af disse to app at restore en enkelt app, lad os antage at man spiller et spil er kommet til bane 200 også sker der noget at jeg kun vil gendanne dette ene spil er det muligt? Syntes ikke det ligner en mulighed i sprite?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:22

bacardil:
Hej Dan og John,

Er det muligt med en af disse to app at restore en enkelt app, lad os antage at man spiller et spil er kommet til bane 200 også sker der noget at jeg kun vil gendanne dette ene spil er det muligt? Syntes ikke det ligner en mulighed i sprite?

Det kan jeg desværre ikke svare på, da jeg aldrig spiller spil på mobilen. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:25

bacardil:

Det kan du med Titanium Pro.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)