Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller magento???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu gået med nogle ideér i lidt tid, og det omhandler at starte en service hjemmeside

Jeg har læst og læst og læst og synes rigtig godt om programmer som wordpress og magento, men..

Hvilken skal man vælge og er det muligt at bygge en rigtig hjemmeside op på baggrund af en af disse programmer?

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til, er der mange der sætter blogs i ledtog med wordpress, men kan man også bruge det til at opbygge andre former for hjemme sider? Uden at røbe for meget, kan man sige et mindre og anderledes udgave af fx dba.dk, men hvor folk kan smide ting op og kontakte hinanden osv. 

Er det muligt med wordpress eller magento eller hvordan?

Jeg har lidt computer erfaring men er ikke ligefrem programmør og samtidig er jeg studerende og har derfor ikke de store penge til at smide efter fx programmøre osv.

Nogle der kan hjælpe mig med lidt svar på overstående??

Mvh. nbrandstrup

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:55

Wordpress er rimelig fleksibel, så du kan lave en masse deri. Jeg har fx en medlemside for bloggere lavet i Wordpress.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 19:02

Okay tak.,

Men det skal jo netop ikke være noget der har med en blog at gøre.

Kan man også sagtens det? eller er det ligesom baseret på at opstille en blog osv?

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 19:15

Du kan prøve at se dette link om det er en blog eller der sælges ting :-)

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:16

Jeg tror du kan næsten alt med Wordpress, det kommer bare an på om du har de rigtige plugins, eller programmører til at kode tingene for dig. Der er en god håndfuld af hjemmesider fyldt med plugins til alle mulige behov, så der kan du måske være heldig. Det er ikke kun blogs wordpress er til for, du kan sagtens banke en webshop op, eller en "fuldblods" portal for den sags skyld.

Plugins kan du evt. finde her http://codecanyon.net/, eller på Wordpress.org's plugin side. Ellers er Google klar på en søger ;)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:18

I fx Wordpress kan du installere Woocommerce som et plugin sådan at du får et webshop system, ved dog ikke helt hvordan du opstiller det med et "dba" .... 

Vil dog ikke undre mig hvis du søgte på det rigtige fx "Wordpress XXX theme" at du kan hente en skabelon med de rigtige plugins installeret.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 19:21

er den bygget op af wordpress? Så er det vidst bevis nok, jeg takker!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 19:23

tusind tak for alle svarene, det har været en god hjælp!

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 19:23

Min shop er bygget i Wordpress med et tema til 70 $

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)