Hej Jeg har nu gået med nogle ideér i lidt tid, og det omhandler at starte en service hjemmeside. Jeg har læst og læst og læst og synes rigtig godt om programmer som wordpress og magento, men.. Hvilken skal man vælge og er det muligt at bygge en rigtig hjemmeside op på baggrund af en af disse programmer? Af hvad jeg har kunne læse mig frem til, er der mange der sætter blogs i ledtog med wordpress, men kan man også bruge det til at opbygge andre former for hjemme sider? Uden at røbe for meget, kan man sige et mindre og anderledes udgave af fx dba.dk, men hvor folk kan smide ting op og kontakte hinanden osv. Er det muligt med wordpress eller magento eller hvordan? Jeg har lidt computer erfaring men er ikke ligefrem programmør og samtidig er jeg studerende og har derfor ikke de store penge til at smide efter fx programmøre osv. Nogle der kan hjælpe mig med lidt svar på overstående?? Mvh. nbrandstrup |
Wordpress er rimelig fleksibel, så du kan lave en masse deri. Jeg har fx en medlemside for bloggere lavet i Wordpress.