Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - Hvad virker ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Fra  TeamAuktion Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg har kastet mig ud i et projekt, der hedder TeamAuktion. Konceptet er forholdsvis enkelt, og går ud på at afholde net-auktioner for sportsklubber, foreninger og lignende.
Vores første auktioner, starter d. 1. november, hvorefter der løbende starter nye. Vi har allerede indgået aftaler med klubber som: Team Tvis Holstebro, Herning Blue Fox, HC Odense, Bjerringbro-Silkeborg og 12 flere.

I den forbindelse, er vi ved at opbygge en god og stor facebook-side, som vi vil bruge til at markedsføre de forskellige auktioner, og de produkter der findes derpå.
Det er en god informationskanal, hvor vi hurtigt kan komme ud med "posts" som : "Så er det i dag, auktionen på et B&O fladskærm til en værdi af kr. 65.000,- slutter. Førebuddet er p.t. kr. 30.000,-, så skynd dig ind på Team Tvis Holstebros auktion, og gør et ægte røverkøb"   

Synes sådanne posts, har potentiale til at tiltrække mange følgere, idet de bliver opdateret på gode tilbud, hvor der kan spares penge.

Så mit spørgsmål er: Hvordan kan vi komme ud, og få rigtig mange "likes" ?
Vi har i første omgang besluttet, at vi ikke vil køre konkurrencer, da vi gerne vil have de enkelte klubber i fokus. De er desuden bliver opfordret, til at gøre opmærksom på vores side. 

Facebook-siden kan ses her: https://www.facebook.com/TeamAuktion 

(I er selvfølgelig mere end velkommen, til at give et "like", hvis i hører til den store del af befolkningen, som godt kan lidt at gøre et rigtig røverkøb. Så kan i løbende, følge med i de mange gode tilbud, der er på Team-auktionerne) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)