Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosat i Medellin: Søger danske virksomheder som agerer på det colombianske marked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Medellin
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her på Amino, og håber at leve op til regler og forventninger herinde :)
Jeg har planer om at bo i Medellin, Colombia, de næste par år, og evt. starte egen virksomhed her på et tidspunkt. 
Jeg ønsker at komme i kontakt med de danske virksomheder der agerer på det colombianske marked, for at høre hvordan det står til mht. jobmuligheder etc.
Link eller kontakter eller gode råd ønskes :)

Håber Amino kan hjælpe.

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i Medelin nu? KH Tine

Fra Medellin
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er bosat hernede.

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, hvordan står det til pt? Har du fundet danske virksomheder i Medellín eller indsigt i hvilke jobmuligheder en dansker har lettere ved i byen?

Er selv lige ankommet til Medellin og skal bo her på ubestemt tid, derfor søger jeg nogle i samme situation for at kunne sætte godt igang.
Hilsen Emilio

Tilmeldt 5. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

Jeg kan se at det er et stykke tid siden at du har skrevet herinde på Amino, men jeg tænkte at skrive alligevel. Jeg overvejer at tage til Medellin at arbejde. Havde du held med at finde danske virksomheder og hvordan er byen at bo i. Jeg har kun været der på et kort visit i Medellin. Jeg vil meget gerne høre om din erfaring.

Hilsen
Alexandra
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)