Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER der ikke snart en af jer fiffige unge.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

IT nørder, der får den blændende ide at lave et auktions site, der rent faktisk virker OG er brugervenligt!? Ellers er ideen her, kvit og frit! Jeg bruger somme tider et dansk site der begynder med Q og slutter med L (og er på 3 bogstaver),  men jeg bliver mere og mere TRÆT af dem! Det er bruger-uvenligt, (små billeder, ingen mulighed for upload af video (ja det kunne jo være en nyhed, hva knægte!?....stadig gratis ide) , man bliver afbrudt efter en oprettelse FØR en godkendelse hvis man skylder så meget som 10 øre over kreditgrænsen og kan starte forfra med oprettelse fordi man ikke kan komme tilbage til sin side eller annoncen efter betaling.
De gør iøvrigt heller ikke en klavs for at skaffe kunder i butikken.

Så se bare at komme igang, de trænger hakkeme til frisk konkurrence i foretagenet, det kan være I kan hente lidt gysser her på Amino/kapital til opstarten og markedsføring, men de trænger altså til lidt gedigen konkurrence og der må da være lidt penge i det på sigt. Lige nu er der kun dem som dansk auktion site for os hobby auktions sælgere/købere og det turde være til at overkomme at lave det bedre....at lave det ringere vil vist være en større udfordring!

En lille ide måske til de friske, undertegnede gamle garvede webauktions bruger her skal gerne være testpilot....... u.b om nødvendigt! 

Tjep tjep ;-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 20:24

Tror navnet du leder efter er QXL.

Og du glemte at ens konto bliver automatisk suspenderet / slettet hvis en med samme adresse laver en konto...

Men ellers gir jeg dig ret, de har sgu brug for lidt konkurrence :)

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:34

Godt set Tom.

Desværre, så er det ikke mit område, men jeg kan kun tilslutte mig dette.

Så vidt jeg husker, så købte Ebay 'Den Blå Avis', men det kom der aldrig noget revolutionerende ude af.

Så der må være en mulighed for et nyt dansk eventyr.

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:57
Hej

Jeg er igang med at lave auktionsbutler.dk, skal nok lige skrive når sitet er klar. Har også undersøgt muligheden for at kunne vise video. Du skal være velkommen til at prøve siden og giv gerne input, bare lige husk at det stadig et en beta version:-)

Det bliver en gratis tjeneste, det eneste der koster lidt er pr. Bud.

Vh
Tim
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:01

Det er jo ikke fordi det er svært at lave.

Problemet er at det er skidedyrt at markedsføre sig, så man vinder nogle af QXL's og andre online auktionssites kunder.

Hvis nogen var klar på at investere i markedsføringen, så er jeg også villig til at lægge arbejdskraften gratis.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 09:24

Hej Tim,

Tjekkede den lige kort ud, jeg skriver dig lige en PM med et par ting, som vi auktionskræmmere går voldsomt meget op i er i orden! Men ellers ser layout fint ud, enkelt og overskueligt, selvom der selvfølgelig er et stykke vej endnu med kategorier etc.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fuldstændig enig med dig Tom, der kunne godt være en ny spiller på det marked, evt. med nogle nye og smartere tiltag.

Dog tror jeg, at ligeså snart der begynder at komme mange ting på siden, så begynder man at drukne i administration af brugere, anmeldelser for svindel og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 09:14

Hej,

Når nu du opfordrer de unge, så jeg vil give en masse kredit og alt muligt andet til Christian Gerdes som har udviklet www.tilsalg.dk. Dog kun elektronik, da det er svært at bevæge sig ind på et marked, hvor der så mange som dominerer markedet og er store..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:00

Hej Tom

Jeg har måske noget du kunne være interesseret i

du kan sende mig en mail privat på lanthers@gmail.com

mvh

Keld Lanther

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:33

Hej Tom 

Vil du ikke også være sød at sende en PM til mig, om de ting auktionkræmmere går op i er i orden. 

Hilsen 

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)