IT nørder, der får den blændende ide at lave et auktions site, der rent faktisk virker OG er brugervenligt!? Ellers er ideen her, kvit og frit! Jeg bruger somme tider et dansk site der begynder med Q og slutter med L (og er på 3 bogstaver), men jeg bliver mere og mere TRÆT af dem! Det er bruger-uvenligt, (små billeder, ingen mulighed for upload af video (ja det kunne jo være en nyhed, hva knægte!?....stadig gratis ide) , man bliver afbrudt efter en oprettelse FØR en godkendelse hvis man skylder så meget som 10 øre over kreditgrænsen og kan starte forfra med oprettelse fordi man ikke kan komme tilbage til sin side eller annoncen efter betaling. De gør iøvrigt heller ikke en klavs for at skaffe kunder i butikken.
Så se bare at komme igang, de trænger hakkeme til frisk konkurrence i foretagenet, det kan være I kan hente lidt gysser her på Amino/kapital til opstarten og markedsføring, men de trænger altså til lidt gedigen konkurrence og der må da være lidt penge i det på sigt. Lige nu er der kun dem som dansk auktion site for os hobby auktions sælgere/købere og det turde være til at overkomme at lave det bedre....at lave det ringere vil vist være en større udfordring!
En lille ide måske til de friske, undertegnede gamle garvede webauktions bruger her skal gerne være testpilot....... u.b om nødvendigt!
Jeg er igang med at lave auktionsbutler.dk, skal nok lige skrive når sitet er klar. Har også undersøgt muligheden for at kunne vise video. Du skal være velkommen til at prøve siden og giv gerne input, bare lige husk at det stadig et en beta version:-)
Det bliver en gratis tjeneste, det eneste der koster lidt er pr. Bud.
Tjekkede den lige kort ud, jeg skriver dig lige en PM med et par ting, som vi auktionskræmmere går voldsomt meget op i er i orden! Men ellers ser layout fint ud, enkelt og overskueligt, selvom der selvfølgelig er et stykke vej endnu med kategorier etc.
Jeg er fuldstændig enig med dig Tom, der kunne godt være en ny spiller på det marked, evt. med nogle nye og smartere tiltag.
Dog tror jeg, at ligeså snart der begynder at komme mange ting på siden, så begynder man at drukne i administration af brugere, anmeldelser for svindel og meget mere.
Når nu du opfordrer de unge, så jeg vil give en masse kredit og alt muligt andet til Christian Gerdes som har udviklet www.tilsalg.dk. Dog kun elektronik, da det er svært at bevæge sig ind på et marked, hvor der så mange som dominerer markedet og er store..