IT nørder, der får den blændende ide at lave et auktions site, der rent faktisk virker OG er brugervenligt!? Ellers er ideen her, kvit og frit! Jeg bruger somme tider et dansk site der begynder med Q og slutter med L (og er på 3 bogstaver), men jeg bliver mere og mere TRÆT af dem! Det er bruger-uvenligt, (små billeder, ingen mulighed for upload af video (ja det kunne jo være en nyhed, hva knægte!?....stadig gratis ide) , man bliver afbrudt efter en oprettelse FØR en godkendelse hvis man skylder så meget som 10 øre over kreditgrænsen og kan starte forfra med oprettelse fordi man ikke kan komme tilbage til sin side eller annoncen efter betaling. Så se bare at komme igang, de trænger hakkeme til frisk konkurrence i foretagenet, det kan være I kan hente lidt gysser her på Amino/kapital til opstarten og markedsføring, men de trænger altså til lidt gedigen konkurrence og der må da være lidt penge i det på sigt. Lige nu er der kun dem som dansk auktion site for os hobby auktions sælgere/købere og det turde være til at overkomme at lave det bedre....at lave det ringere vil vist være en større udfordring! En lille ide måske til de friske, undertegnede gamle garvede webauktions bruger her skal gerne være testpilot....... u.b om nødvendigt! Tjep tjep ;-)
|
Tror navnet du leder efter er QXL.
Og du glemte at ens konto bliver automatisk suspenderet / slettet hvis en med samme adresse laver en konto...
Men ellers gir jeg dig ret, de har sgu brug for lidt konkurrence :)