Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping til ny webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Fra  desajn.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi søger nogle gode forbindelser/leverandører til salg af produkter på ny webshop. Gerne og helst som dropshipping, da lagerkapaciteten ikke er til det helt store endnu.

Følgende produkterkategorier søges:

Indbo/indretning - Pynteting - Møbler - Gimmicks - Accessories Mænd/Kvinder/Børn

Produkterne skal være design og kvalitetsmæssigt af høj standard - (Ingen kinesiske loppemarkeds-produkter)

Ser frem til nogle spændende indlæg :)

Mvh.

Michael Møller

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:51
God dag Michael, jeg samarbejde med mange designere og har messer utrolig høj kvalitetprodukter.

Vi kunne prøve med dropshipping men jeg vil meget gerne kigge lidt på din hjemeside. Vi starter også med sezzam.dk hvor du kan see lidt, Vi opdatere hver dag vores produkt liste. Du er meget velkommen til at kontakte mig på + 48 530 699 464 og mail: holste@live.com Mhv Damian Klingenberg
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18

Hej Michael.

Det kunne vi godt snakke om. Vil selvfølgelig gerne se din web shop og i det hele taget snakke med dig om betingelser mm.

Du kan se mit udvalg på www.catz-svendborg.dk.

MVH Annette

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Fra  desajn.dk Skrevet kl. 14:51

Hej Annette

Det ser rigtigt spændende med Jeres udvalg på Jeres webshop og det kan vi godt snakke videre om. ;)

Jeg er at træffe på tlf. 5080 5500 eller på mail Michael@desajn.dk

Mvh

Michael

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Fra  2UHOME Skrevet kl. 15:18

Hej Michael

Du må gerne kontakte os hvis vores produkter kunne have interesse og vi kan lave et fornuftigt setup, alt er i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)