Hej alle Vi søger nogle gode forbindelser/leverandører til salg af produkter på ny webshop. Gerne og helst som dropshipping, da lagerkapaciteten ikke er til det helt store endnu. Følgende produkterkategorier søges: Indbo/indretning - Pynteting - Møbler - Gimmicks - Accessories Mænd/Kvinder/Børn Produkterne skal være design og kvalitetsmæssigt af høj standard - (Ingen kinesiske loppemarkeds-produkter) Ser frem til nogle spændende indlæg :) Mvh. Michael Møller |
Dropshipping til ny webshop
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Vi kunne prøve med dropshipping men jeg vil meget gerne kigge lidt på din hjemeside. Vi starter også med sezzam.dk hvor du kan see lidt, Vi opdatere hver dag vores produkt liste. Du er meget velkommen til at kontakte mig på + 48 530 699 464 og mail: holste@live.com Mhv Damian Klingenberg |
Hej Michael. Det kunne vi godt snakke om. Vil selvfølgelig gerne se din web shop og i det hele taget snakke med dig om betingelser mm. Du kan se mit udvalg på www.catz-svendborg.dk. MVH Annette |
Hej Annette Det ser rigtigt spændende med Jeres udvalg på Jeres webshop og det kan vi godt snakke videre om. ;) Jeg er at træffe på tlf. 5080 5500 eller på mail Michael@desajn.dk Mvh Michael |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)