Hej, Jeg blev forslået dette site af en af mine venner, så nu tænkte jeg at det skulle prøves. Som det er nu, så er jeg blevet opsagt fra job pr. 31 december, det kommer af nedskæringer desværre. Min uddannelse er International IT-Supporter og uddannelsen er taget på Teknisk Erhvervsskole Center. I bund og grund har jeg altid gerne ville starte mit eget konsulentfirma på et tidspunkt, men jeg havde regnet med at få noget mere erfaring, da jeg primært har arbejdet med Lotus Notes/Domino, men det bliver desværre ikke på mit nuværende job. Derfor søger jeg for det første nyt arbejde pr. 31 december, men jeg søger også bare generelt ekstra arbejde i hverdagene/weekenderne hvis der er nogen der kan tilbyde noget, det kan være alt lige for at installere et virusprogram, til at optimere hastigheden på en bærbar, hvis folk har problemer med deres IT, så vil jeg meget gerne hjælpe til hvis muligt. Min LinkedIn profil er opdateret med kvalifikationer, så den kan evt. besøges hvis det skulle have interesse.
|
Hej Kristian,
Hvis ikke du finder noget og har mod på at prøve udlandet (Irland, dublin) vil jeg anbefale dig at kontakte
Manpower (for IBM)
CPL recruitment (for HP)
her kan du få job med det samme.
Du kan også vælge at søge ind hos Google, Facebook, LinkedIn, paypall osv de ligger her alle de store. De mangler altid Danskere mere eller mindre.
Kik evt på www.jobs.ie for mere info...
Held og lykke.