Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forberedelse/Ændring af CSV fil til import i Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Vi er ved at bygge en webshop op i Magento, som skal kører via dropshipping fra en tysk leverandør

Leverandøren har to CSV filer over deres produkter. En hvor samtlige data er indført og så som opdateres hver anden time, og så en kortere version kaldet "update" - om denne fil skriver leverandøren 
"Så du behøver ikke for simple beholdningsopdateringer hver gang den fulde CSV-fil"

Hvordan håndtere vi dette og fremfor alt, hvordan laver vi vores CSV fil, således der kun opdateres beholdning etc, og den f.eks. ændrer vores priser. 

(Vi er med på at de forskellige standarder for CSV filer i magento skal overholdes med SKU etc)

Håber meget at kunne finde hjælpe herinde.

Hilsner, 

Kenneth

Tilmeldt 5. Jun 13
Skrevet kl. 17:50

Findes der ingen magento kyndige der har prøvet dette før?

Tilmeldt 5. Jun 13
Skrevet kl. 22:14

Prøver en sidste gang i håb om at finde nogle aften friske :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 22:43

Hej Kenneth, 

Du har brug for at få udviklet eller sat et modul op til at håndtere disse to CSV imports efter jeres ønsker. 

Det er ikke specielt kompleks opgave på sin vis, men det vil alligevel tage lidt tid efter min erfaring med at få det hele passet ind :)

Så rådet herfra går på at hører en Magento udvikler ad. Kender du ikke en er du velkommen til at hive fat i mig, du kan finde kontakt informationerne på min profil. 

God aften

/Martin

Tilmeldt 5. Jun 13
Skrevet kl. 13:00

Hej Martin, 

Tak for dit svar og gode input. 

Så er der nok ikke nogen grund til at sidde og bikse med det selv :-). Vi har dog lige 6000 produkter der skal oversættes mv. Jeg tager muligvis fat i dig når vi er lidt længere. 

Andre bud er meget velkomne. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)