Jeg kunne rigtigt godt tænkte mig at hører jer om hvad som er normalt for påsætning af højtalere i skoda biler. Jeg ringede til en tilfældig bilforhandler som fortæller mig, at 4 små standard højtalere bag i bilen koster 2900 kroner med montering. Jeg synes godt nok det er langt ude, når højtalerne ikke koster dem mere end 5-600 kroner, og det er sikkert stadig en for høj pris, da de for dem endnu billigere ved mængde rabatter. De påstod, at de skulle bruge 3-4 timer på at sætte dem i. Det tror jeg simplehen ikke på, for der skulle kun føres 1 ledning ud i hver side, til bagdørene. Og det var sådan set alt, da der allerede er klargjort formen så de hverken skal skærer eller nået andet i dørene bare plug and play. Hvad gør andre normalt i Dagens Danmark, for det kan da ikke være rigtigt, at det ikke kan gøres billigere, for en gang standard kabel og højtaler. Det blev ikke bedre, da jeg så spurgte hvad mærke det var, det anede de ikke engang selv, de fik dem bare fra en skoda leverandør. LOL da tænker jeg bare så bare, det virker ret useriøst tilgang de har til sådan nået.
|
Lav det selv så, hvis det er så let? Aner ikke hvordan det er på en skoda, men du skal vel have radioen ud og sætte dem i, evt. en forstærker på såfremt der ikke er nok udgange til 4 baghøjttalere? Derefter skal kablerne vel også føres så de ligger pænt og usynligt. 4 timer lyder af meget, men det kan da hurtigt tage 2 timer. Derudover ved jeg ikke hvad du vil med 4 baghøjtalere, det er vigtist at lyden kommer forfra. Når du ser fjernsyn får du heller ikke al lyden bagfra?