Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med en grund i Thailand?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Ville gerne af med en grund som ligger rigtigt godt på ferie øen Koh Lanta i Thailand,
men det er åbenbart ikke så let at komme af med og der er også en del grunde til salg der nede.

Nogen som kender nogen som erfaring med sådan noget eller kender nogen der har?

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:11

Hvor er grunden annonceret ?

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 22:35

Har haft den annonceret før men det har ikke rigtigt være nogen stor hjælp.

Hvis i ville, må i også meget gerne byde ind med ideer til hvor den kunne annonceres.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:45

Hej,

Hvordan er det lykkedes dig at få en grund på Koh Lanta, når udlændinge ikke må eje land?

Anyway, så ville jeg prøve at kontakte en mægler i Bangkok udover en lokal mægler på Koh Lanta, da mange jo ikke har været på øen, men måske falder over et opslag hos en mægler.

Der er masser af udenlandske mæglere i Bangkok, så jeg ville tage fat i en af de store, hvor ejerne er amerikanere, da der er flest amerikanere, der flytter til Thailand for at bo.

Jeg kender ikke nogen landsdækkende hjemmeside for boliger i Thailand, så der har jeg ikke noget bud.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:46

Hvis det kan være nogen hjælp,

så er du velkommen til at indrykke en annonce under: Udlandet - Boliger til salg på min hjemmeside, som koster gratis Smile

Mvh. John Gratis-Boligannoncer.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:

Hej,

Hvordan er det lykkedes dig at få en grund på Koh Lanta, når udlændinge ikke må eje land?

Anyway, så ville jeg prøve at kontakte en mægler i Bangkok udover en lokal mægler på Koh Lanta, da mange jo ikke har været på øen, men måske falder over et opslag hos en mægler.

Der er masser af udenlandske mæglere i Bangkok, så jeg ville tage fat i en af de store, hvor ejerne er amerikanere, da der er flest amerikanere, der flytter til Thailand for at bo.

Arh Flemming! Det var ellers noget af en påstand med de amerikanere. Den tør jeg godt at afslå fuldstændig helt og totalt :-)

Anyway, prøv at tage fat i Kristian Olsen: http://www.amino.dk/members/DeafDragon/default.aspx

Han er ejendomsmægler i Khanom nede i syd-Thailand. Måske han kan gøre noget, eller måske Lars Lang fra Phuket: http://www.amino.dk/members/Lars-Lang/default.aspx

Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 12:51

Mange tak, det ville jeg prøve :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:46

Jeg har heller aldrig hørt den om amerikanerne i Thailand?

Især da det tager mega lang tid at komme til Thailand fra de fleste steder i USA.

Det er pt. op ad bakke at sælge tomme grunde på badeøer i Thailand, da priserne ofte presses op pga. potentialet for hotel/resort.

Dertil kommer, at man selv skal bøvle med at få bygget et hus. Det er nok nemmere at sælge, hvis der allerede var et hus.

Hilsen, Robert

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:15

Smid da et link til grunden og lidt data her på Amino. Måske sidder der en herinde med en drøm om livet i paradis. Jeg har da selv tidligere haft den og nu skal jeg derud igen til Januar. Mon ikke den tanke blomstre op igen.

Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:39

Som der bliver skrevet, hvordan kan du eje en grund i Thailand ? Og hvor meget koster den ?

Hvor på Koh Lanta ligger den ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)