Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu fået klar gjort denne side. Håber I vil se på den og give lidt feedback. Mange tak.

Specielt de to sider til henholdsvis "Institutionen" og "Installatøren" er budskabet klart?

www.babykald.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:02

Den er pæn over overskueig!

Hvad er den lavet i? Wordpress?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 19:10

Den er flot, men det er jo også Wordpress den er lavet i :-)

En ting jeg ville gære hvis jeg var dig, var at krypterer din mail i højre øverste hjørne, så du undgå en masse spam, det har jeg selv fået massere af før jeg krypterede min egen mail adresse.

du kan læse her om hvordan du gør det på Underlyset

En anden ting som også vil gøre siden bedre, er at rette stavefejl, som f.eks findes på Installatøren

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 06:49

Hej Michael, 

Det er en helt udenmærket hjemmeside

Sælger I kun til institutioner, eller arbejder i også B2C

Venligst, 

Christian 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:21

Ganske fin hjemmeside!

Jeg bemærker disse ting:

Ret teksten i footeren, da den er alt for utydelig.

Ret skrifttypen i jeres CTA overskrifter, da & er meget anderledes end normalt. Det matcher heller ikke dem som er angivet i brødteksten. 

Slet din tomme kontaktside og ret i den med indhold og især title/URL som på nuværende tidspunkt er kontakt-2 til kontakt (http://www.partykings.dk/kontakt-2/)

Kontaktlinket på denne side, linker til den forkerte kontakt side: http://www.babykald.dk/om-os/

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:23

Ganske fin hjemmeside!

Jeg synes du skal fjerne "Babykald" på sidetitlerne på "Institutionen" og "Installatøren".. Jeg ville nok erstatte det med et "Til".

Super hvordan indholdet er delt op på. Det gør siden mindre kedelig. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:10

Rigtig fin side... overskuelig og stilren.

Og et mangelprodukt synes jeg - vil helt klart henvise vores gamle institution til dig da de behøver en form for overvågning på sovesalen udenfor huset.

Hvis jeg ville ændre noget ville det være mellemrum mellem tekster og mindske tekststørrelser og fotos lidt. Måske er det kun hos mig, men alt er mega stort på min skærm.

Held og lykke :)

Mvh Sue Bergmark

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:11

Tobias Hyldeborg:
Jeg synes du skal fjerne "Babykald" på sidetitlerne på "Institutionen" og "Installatøren".. Jeg ville nok erstatte det med et "Til".

Det holder jeg med om...

:)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 12:12

Hej alle!

Siden er lavet i WordPress, ja. Det med krypterret email lyder interessant, det vil jeg bestemt kigge på.

Lige umiddelbart sælges der kun B2B, men vi sælger selvfølgelig til alle, som har et behov vi kan dække. De fleste private køber oftest en af de mange forskellige trådløse babyalarmer, som kun koster af brøkdel af vores system - derudover er det en fast installation med kabel. Til institutioner er vores produkt en stor fordel, da der altid er strøm på, altid klart signal, lyden er meget bedre og de er monteret på væggen, så de tabes ikke og går i stykker, som de trådløse/håndholdte plastik alarmer :))

Jeg har tidligere prøvet med: "Til Institutionen" og "Til Installatøren", synes bare det så dumt ud med "Til" to gange i træk, men det kan godt være i har ret. Det prøver jeg igen.

Poul: Jeg takker dig rigtig mange gange for den fine video, den er helt i top, med mange gode forslag, som jeg bestemt vil se på.(Sovesalene installeres der mikrofoner på og på stuerne installeres der lyttestation - den med de 3 taster.)

Det ville gøre mig glad, hvis du vil anbefale os til din gamle institution :)

Tak fordi I alle lige har spottet lidt "småfejl" og bidraget med gode idéer og inspiration.

Venlig hilsen,

Michael Trolle

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)