Tror faktisk jeg har mødt lige præcis denne besked, dog på Facebook. Her var der (så vidt jeg husker) vist et billede af denne varevogn, og firmanavnet var udstillet. Beskeden lød præcis som den du beskriver.
Det var en veninde der delte det, og jeg spurgte hende da også dagen efter om hun havde set beviser eller havde anden grund til at dele det, og fik derefter en mindre opsang for at jeg angiveligt skulle støtte sådan noget. Det kan da for pokker ikke passe at fordi man læser noget på Facebook eller får en SMS at man så bare tror fuldt og fast på det - Og min veninde havde i øvrigt intet med sagen at gøre, og vi bor ikke engang i nærheden.
Synes det er stærkt at du har taget aktion, lad os så håbe at det om ikke andet får sat en stopper for det!
Super Natasha - godt gået - håber politiet finder ressourcer til at tage sig af den, og var jeg den ramte, så skulle jeg nok anskueliggøre et tab af en eller anden størrelse. Der er folk der bruger SMS (også mobbing så det er til at tude over) og facebook som tag selv bord for deres vrede.
godt gået
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Men ellers er jeg helt enig med de fleste andre, at det er rigtig godt at du har handlet. Det han er udsat for er meget ondskabsfuldt, og bør blive straffet!
selv om det er humor fra din side, er det ikke i orden og linke til et stort problem :-(