Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Fra  MyCoverStore Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg startede ud på www.smartweb.dk, hvilket gav mig en super god løsning. De havde et meget brugervenligt system, som jeg rent faktisk syntes om.

Så faldt jeg over Meebox, og jeg kunne se, at mange af jer herinde anbefalede den! Den var meget biligere. 
Jeg sprang hurtigt på, og jeg står nu med en hjemmeside, som jeg rent faktisk ikke kan finde ud af sætte op.

Hvad har i opsat jeres med?
Wordpress, Magneto, Opencart eller Prestashop?

Hvis en herinde har lyst til at hjælpe mig med min hjemmeside, så vil jeg virkelig blive glad.
Min hjemmeside sælger covers, tasker til computere og diverse tilbehør til smartphones. 

Jeg har et begrænset budget, og dette er udelukkende for at prøve det at have en webshop.
Mit værelse er allerede godt fyldt op med varer, så jeg ville blive rigtig glad, hvis jeg kunne få min webshop op hurtigst muligt.  

Smid en privatbesked med et tilbud :-)

Venlig hilsen
Nicolaj Rasch

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:01

Hej Nicolaj,

Spændende at høre om dit webshop-projekt. Nu har du jo valgt en produktgruppe hvor der er mange om buddet, men så er det jo bare om at skille sig ud fra mængden.

Nu ved jeg ikke hvor meget forstand du har på de forskellige muligheder som internettet tilbyder.
Det har jo helt sikkert indflydelse på, hvad der vil være det letteste for dig at arbejde med.

Jeg anvender selv Wordpress med WooCommerce-pluginnet til alle mine webshops, og jeg synes det virker rigtig fint! Du kan se et eksempel på Wordpress som webshops her:

http://www.bambusbiksen.dk/

http://www.nyecykellygter.dk/

Nu skriver du, at du har et begrænset budget, og det vil jo selvfølgelig også give begrænset hjælp til din webshop. Men du skal være velkommen til at skrive til min e-mail kk@kade.dk, og så kan vi tage den videre derfra.

Kasper.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:30

Tjaeh... Hvis man kommer fra Smart-Web (som jo er sat op for én), kan det godt blive en udfordring at sætte noget nyt op. Men umiddelbart kan jeg anbefale at sætte det op i Magento, da det er det jeg selv bruger mest. Smile

Køb billigt tøj på nettet hos DKs største online tøj outlet www.lagersalg.nu | Udsalg af dametøj

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:54

Bruger selv PrestaShop og Unoeuro - de fungerer rigtig godt, men for mit vedkommende har der været en del opsætning involveret. Men det er jo bare om at finde det rigtige tema.

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:01

Har Meebox ikke "1-click" så den automatisk kan sætte Prestashop/Magento op for dig?

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:08

Hej, 

Hvis det bare er at sætte det op, kan jeg godt gøre det for dig gratis. Med mindre du skal have lavet design og opsætning af vare :)

Med venlig hilsen 

Mark 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)