Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At flytte til USA/England - Muligvis et andet land?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Byer som Canterbury, Chichester, Bath og mange af de mindre landsbyer har meget mere at byde på end nogen andre steder i DK, vejret er ligeledes meget bedre med måske 1-2 dage med sne om året.

Jeg boede i Chichester, så det må jeg nok være dig uenig i :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Søren.Pedersen:
Byer som Canterbury, Chichester, Bath og mange af de mindre landsbyer har meget mere at byde på end nogen andre steder i DK, vejret er ligeledes meget bedre med måske 1-2 dage med sne om året.

Jeg boede i Chichester, så det må jeg nok være dig uenig i :-)

I lige netop Chichester finder du så og sige ingen kriminalitet så har du haft dårlig oplevelse med det har du været meget uheldig :-)

 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle dig den hemmelighed at nej der er ikke meget kriminalitet i chichester, men den er fyldt med unge bander og stoffer i lange baner. Udefra ser den meget sød ud. Men ikke indeni :) 

Ligeudover Chichester College som kan anbefales til alle unge mennesker. Fantastisk College.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Byer som Canterbury, Chichester, Bath og mange af de mindre landsbyer har meget mere at byde på end nogen andre steder i DK, vejret er ligeledes meget bedre med måske 1-2 dage med sne om året.

Ja virkelig meget enig. Canterbury har jeg boet, og det er et vidunderligt sted. Utroligt smukt og idyllisk fredeligt uden at være kedeligt.

Nu er jeg så også ret anglofil anlagt, så er nok lidt forudindtaget Big Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ven.

Jeg beundre dine tanker og jeg synes 15 år er det helt rigtige tidspunkt gøre sig disse overvejelser inden man får hus, bil, lån osv. Ville ønske jeg selv havde udnyttet mine muligheder bedre, tror ikke man bliver meget rigere ( så skulle det være det dyre SKAT der holder arbejdende folk nede ) men man ville få noget unik viden, indhold og ikke mindst spændende venner for livet!

Skulle du nogensinde have brug for en "Flytning til England" så har jeg et Flyttefirma og kører ofte afsted den vej og tager opsamling med, mange danskere flytter faktisk der over permanent, London er blevet et kraft center, de rækkehuse vi flytter folk over i koster 210 millioner! Når faktisk fordi jeg sad og tjekkede min egen placering på Google jeg faldt over dit indlæg! Fuld respekt her fra.

Husk denne side når du en dag skal flytte, så skal vi nok finde en billig pris på en flytning til England - www.flyttefirmaet.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)