Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få programmeret et nyt system?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en ide som jeg godt kunne tænke mig at undersøge lidt nærmere om det i det hele taget kan lade sig gøre.

Jeg skal have programmeret en hjemmeside, hvor man kan søge på forskellige ting- konceptet minder en smule om de diverse dealsites.

Er der nogen som har nogen form for ide hvad sådan noget vil koste?

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 17:29

Mmat:

Jeg har fået en ide som jeg godt kunne tænke mig at undersøge lidt nærmere om det i det hele taget kan lade sig gøre.

Jeg skal have programmeret en hjemmeside, hvor man kan søge på forskellige ting- konceptet minder en smule om de diverse dealsites.

Er der nogen som har nogen form for ide hvad sådan noget vil koste?

På forhånd tak!

Jeg vil anbefale at du sætter dig ned, og klarlægger alle funktioner helt præcist, inden folk kan komme med et bud.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 18:00

Okay, jeg vil bare helst ikke røbe for meget af ideen. Men altså kort fortalt skal forbrugeren kunne søge på serviceydelser i forskellige byer på forskellige dage. Man skal derfor ikke have en bruger eller noget ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få udarbejdet en NDA og få dem der gerne vil give et tilbud på opgaven til at underskrive den inden.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 23. Sep 13
Skrevet kl. 19:04

Okay tak for svar!

Jeg har dog bare overhovedet ingen fornemmelse af hvad sådan nogle systemer ligger på...snakker vi under 50.000, 100.000-300.000 eller hvor ligger vi? ;)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mmat

Det kan være ekstrem dyr hvis du går efter at hyre en professionel programmør til dette. Men er det den vej du vil gå, kan du måske drage nytte af et udviklings hus i Indien eller et andet sted. Nogen af dem har en kontakt i Danmark som du kan snakke nærmere med omkring dette.

Men ellers er der for os den grundregel, at du kan sætte dig ned, beskrive hver enkel knap og funktion i dit system, lave et design. Derefter ganger du tiden det har taget dig med 800 kroner pr. time, og til sidst ganger du det beløb med pi. Så er du ved at være der. 

En anden tilgangsvinkel er at du indrager en programmør i dit projekt, og lader vedkommende få ejeskab. Det er formentlig nok den billigste metode. Så skal du godt nok dele overskud med en anden. Men 50 procent af en million er også bedre end 100 procent af ingenting. Plus at du slipper for en masse udgifter til en programmør.

Jeg er selv programmør, og har lavet det WMS system som vi bruger på lagerhotellet. Sammenlagt har jeg nok brugt over 1000 timer på at programmere det. Hvis jeg skulle have betalt en programmør til alle de timer, så var vi aldrig kommet igang :-)

Held og lykke med det :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:37

Der er ikke nogen der kan svare dig på hvad det koster, før vi ved hvad vi skal lave. Så simpelt er det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 12:36

Det er desværre lidt som at spørge hvad koster et transportmiddel?

Hvad er det for en transport du skal bruge?

Er et par sandaler nok?
Skal du have en bil med airbag, fart pilot,etc.?
Er det faktisk en lastbil du skal bruge, med ekstra hænger?
Måske er vi ovre i et transportfly, eller bare en kunstflyver?

Uden at kende behovet, er det umuligt at sige noget om hvad prisen er.

Som der er blevet nævnt, så kan du lave aftaler, om at de som må få indblik i hvad der skal laves har tavshedspligt, og ikke må stjæle ideen.
Når de har skrevet under på den, kan de læse hvad der skal laves, og komme med et tilbud. På den måde sikrer du din ide.

Alt held og lotto med projektet

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:18

Hej

Vi vil gerne høre nærmere omkring ideen og hjælpe med at komme med et tilbud på opgaven. Vi laver hjemmesider og er sikker på at vi kan hjælpe med et godt setup til dig også. Ring 25101616 eller skriv mitat@albedosoft.dk

mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)