Hej Amino. Jeg gør klar til at starte min egen webshop. Den skal have abonnement. Altså hvor kunden kan bestille x-antal produkter, som han kan få hvert 3. måned eksempelvis. Jeg har problemer med at finde en af "de færdige" hjemmesider, hvor man kan gøre dette, så det kommer til at passe med trækningen på kontoen, lagerstyring osv. Den skal være lidt "ala" sortesokker.dk Jeg vil høre om der er nogen der kender en "færdig pakke" løsning på problemet, eller om det er bedst at finde en professionel der kan lave sådan en side, og i så fald om i kender en god en. |
Hej,
Jeg ville nok vælge at få den lavet så den passer præcis til jeres behov, men derved ikke at der kan bruges plugin der findes mm. Men vi arbejder sammen med lign. virksomheder hvor vi psser deres kundeservice og det er enorm vigtigt både for dem og os, at det er utrolig nemt, at håndtere disse abonnementer.
Du kan sikkert få lavet en hjemmeside færdig og klar til start for under 10K inde på freelancer.
Du skal dog være opmærksom på, at det er en god ide at begynde at præsentere din ide for NETS mm. da min erfaring er at mange indløsere er begndt at blive lidt bange for at tilbyde deres løsninger til disse abonnement service hjemmesider som det du påtænker.