Uha, jeg er slet ikke imponeret over de responstider... ikke meget PRO over den løsning. Var ellers blevet anbefalet dem herinde.
Så er du måske blevet "vejledt" forkert, men nu du betaler en mindre formue for dit "pro" hotel må de levere dig noget mere hastighed, tager dit site for lang tid at loade gider ingen kigge på det og brugeren er videre til et andet sted.
Så er du måske blevet "vejledt" forkert, men nu du betaler en mindre formue for dit "pro" hotel må de levere dig noget mere hastighed, tager dit site for lang tid at loade gider ingen kigge på det og brugeren er videre til et andet sted.
Jeg tror da vidst vi skal have justeret vores priser, hvis de kan tage 99,- for det pr/mnd!!!
På forsiden hvis jeg gerne vil se alle i 6000 Kolding kan jeg bare klikke på "vis 25 resultater". Men ved bredbånd/fibernet skal der være valgt noget.. Hvis nu jeg ikke helt ved hvad forskellen er - var det så ikke en ide at lave sådan at man kan klikke på knappen og læse fordele og ulemper ved bredbånd/fibernet? det må også give noget i søgemaskinerne. Eller hov der står måske lidt i toppen af hver side i forvejen.. men mere uddybende.
Og hvis jeg ikke har en ide om hvad hastighed jeg ønsker, kunne der måske være et link til hvor jeg kan se hvad hastighed jeg har i forvejen - for at have noget at sammenligne med?
Og så kommer TDC i øvrigt ikke frem i Kolding, selv om det er det jeg har :)