Siden er meget overskuelig. Dog skal man lede efter "søg" knappen.... Den sidder ikke naturligt.
Endvidere syntes jeg det er meget misvisende, at den for mit område, viser at en 30/30mbit hos Waoo koster 179,-/md - dette er en tilbuds-pris de første 6 måneder. Herefter koster den 269,- eller deromkring...Spørgsmålet er så, om denne pris er sammenlignelig med andre....?
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Siden er rigtig flot og meget overskuelig. Jeg har dog også et par forslag til et par ændringer.
Generelt opfatter brugere at ting der står tæt sammen også hører sammen funktionsmæssigt. Jeres søgeknap, som en anden også nævnte er ikke ligetil at finde. Umiddeltbart ville jeg placere den i højre side. Ellers hvis du skal have den i venstre side, vil jeg rykke den tættere på feltet med "Mobilt Bredbånd". Det kan godt virke som om, at de to ting nemlig ikke hænger sammen.
En anden ting, er de indlæg der kommer i bunden af siden. Min anbefaling er først og fremmest at få dem adskilt på en måde, evt med en lille ramme eller en boks. Det bliver lidt rodet at se på som de står nu. Så lidt mere luft kan gøre det. Derudover ville jeg give billederne samme format. Angående teksten, ville jeg nok skære det ned til 5 linjers "appetizing" og så en "Læs mere" knap. Orddeling kan også være en god idé, da det gør det mere overskueligt at læse.
Det er småting vi snakker om, men håber det kan komme med i overvejelserne :)
I anvender et responsive theme men placerer ikke-responsive elementer inden i dette. Det ser virkelig dårligt ud ved mindre skærmstørrelser. Jeg vil mene at det er bedre at undgå et responsive theme, hvis ikke I kan anvende det korrekt.
Dertil vil jeg foreslå jer at lave en brugervenlighedstest. Det er nogle potentielle usability problemområder, som ville kunne afdækkes nemt.
Tak, og du havde helt ret i at 8800 ikke var et postnummer WAOO! havde på deres liste... det er sjovt for har lige fået alle (åbenbart ikke) deres postnumre i sidste uge og sat ind, men nu har jeg manuelt sat Viborg ind også.
Det er heller ikke sikkert nogle fibernetudbydere dækker særligt meget i en given by, vi arbejder på at få adressesøg med i mulighederne, men der er desværre lidt udfordringer endnu.
Jeg tror faktisk (uden at have indsigt i det) at adressesøgning er et must for troværdigheden af søgeresultaterne. Fiber lægges jo ned strækningsvist, når der kan opnås 40% tilslutning i et lokalområde. At vi - i den yderste ende af Vinkelvej - har fået gravet fiber ned, betyder jo ikke, at postnummer 8800 nu er dækket.
Nej lige præcis, men det er en stor udfordring, da de nærmest ringer ud til arbejderne og spørger hvor kablet går... det kan min søgemaskine ikke hamle op med :D
Siden er meget overskuelig. Dog skal man lede efter "søg" knappen.... Den sidder ikke naturligt.
Endvidere syntes jeg det er meget misvisende, at den for mit område, viser at en 30/30mbit hos Waoo koster 179,-/md - dette er en tilbuds-pris de første 6 måneder. Herefter koster den 269,- eller deromkring...Spørgsmålet er så, om denne pris er sammenlignelig med andre....?
Vi har splittestet med knappen, og den virker åbenbart rigtigt godt hvor den sidder, men dermed er det ikke udelukket at vi ikke prøver noget nyt inden længe :-)
Det er vel ikke misvisende så længe du kan købe 6 mdr. frem, du har jo altid din gode ret til at opsige kontrakten. Her kan du blot oprette en prisagent som giver dig besked om der findes noget tilsvarende til den tid.
I anvender et responsive theme men placerer ikke-responsive elementer inden i dette. Det ser virkelig dårligt ud ved mindre skærmstørrelser. Jeg vil mene at det er bedre at undgå et responsive theme, hvis ikke I kan anvende det korrekt.
Dertil vil jeg foreslå jer at lave en brugervenlighedstest. Det er nogle potentielle usability problemområder, som ville kunne afdækkes nemt.
Uha, jeg er slet ikke imponeret over de responstider... ikke meget PRO over den løsning. Var ellers blevet anbefalet dem herinde.
Der skal helt klart optimeringer til 1.7 MB kan vi godt gøre bedre.
Browser caching og komprimering aner jeg intet om, har bare bestilt siden ud fra mine ideer og så bedt om de funktioner den skulle have.
Den responsive del skal der også optimeres på, jeg overvejer her inden længe at få gennemgået sitet fra a-z.
Nej lige præcis, men det er en stor udfordring, da de nærmest ringer ud til arbejderne og spørger hvor kablet går... det kan min søgemaskine ikke hamle op med :D
Du har trukket en liste, men har du snakket med dem?
I øvrigt kan du sikkert med fordel kontakte energiselskaberne. Hos os er det EnergiMidt der har stået for nedgravningen og det er også dem vi køber vores forbindelse igennem.
Du har trukket en liste, men har du snakket med dem?
I øvrigt kan du sikkert med fordel kontakte energiselskaberne. Hos os er det EnergiMidt der har stået for nedgravningen og det er også dem vi køber vores forbindelse igennem.
Vi fik leveret en liste over de postnumre de dækker, samtlige energiselskaber. Jeg gør gerne et forsøg med adressesøg, men ikke engang deres egen site kan fortælle alle hvem der kan få, så det har nok lange udsigter.