Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook siden eksploderede men døde så igen!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Da vi i torsdags lancerede vores produkter fik vi en ven til lige at lave en FB også... dette er jo søgt og brugt overalt.

Den første dag eksploderede siden med likes .... 58 på den første dag (jeg har "kun" 166 venner da jeg har slettet de ca. 200 bekendte jeg havde og ikke følte behov for at have) så det var jo 1/3 del der støttede op om den nye virksomhed - fint nok.

Så gik det ellers i stå - og gennem søgninger herinde, fandt jeg frem til et meget relevant indlæg der beskriver at man ikke når ud til målgruppen ved at få venner til at like sin erhvervsside!!!

Men hvordan finder jeg eks. de sider der omhandler spædbørn? Når jeg taster baby eller børn ind, så er det offentlige sider som jeg ikke tør spamme, så jeg skal vel have personlig kontakt til ejerne eller hvad gør i andre?

Mine produkter er sikkerhedsanordninger til puslepuder hvilket begrænser min målgruppe til 18-40 årige kvinder og børn fra 0-3 år... men når jeg søger finder jeg ingen grupper at tilmelde. Jeg er ikke en ørn til dette...

ER DER noget galt med siden? Mangler vi noget siden folk ikke kan lide den eller er det bare mig der er utålmodig????? Vil så gerne lykkes...

Dig der læser dette må meget gerne (og jeg tigger på mine blødende knæ) like eller dele vores facebookside :)Skype-Blush

Den findes hér

www.facebook.com/bergmarkcopenhagen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:41

Jeg ville blandt andet prøve at søge på diverse blogs omkring børn, sikkerhed og lign, evt også forums .... Her kan du spørge om du må få lov til at lave fx en gæsteartikel omkring dit produkt, hvor du linker til din hjemmeside/facebook side nedest, evt som kilde.

Og hvis de ikke ønsker en artikel omkring kun dit produkt kunne din artikel måske omhandle fx ulykker med børn generelt, og så du stadig står som kilde.

"Skrevet af XXX, ejer af XXX.dk" - Du forstår nok ideen Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så lige denne tråd, og tænkte du måske skal tage fat i Therese?

http://www.amino.dk/forums/t/208092.aspx

Det kunne være i kunne lave et samarbejde

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 15:22

Henrik Kristensen:

Jeg ville blandt andet prøve at søge på diverse blogs omkring børn, sikkerhed og lign, evt også forums .... Her kan du spørge om du må få lov til at lave fx en gæsteartikel omkring dit produkt, hvor du linker til din hjemmeside/facebook side nedest, evt som kilde.

Og hvis de ikke ønsker en artikel omkring kun dit produkt kunne din artikel måske omhandle fx ulykker med børn generelt, og så du stadig står som kilde.

"Skrevet af XXX, ejer af XXX.dk" - Du forstår nok ideen Smile

Tak en rigtig god idé :) Det tænkte jeg ikke på.

Der skal arbejdes mere end de i forvejen 100 timer om ugen ser jeg... haha

Og Lars - jeg har allerede fat i Therese. :)))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Sue:

Den første dag eksploderede siden med likes .... 58 på den første dag (jeg har "kun" 166 venner da jeg har slettet de ca. 200 bekendte jeg havde og ikke følte behov for at have) så det var jo 1/3 del der støttede op om den nye virksomhed - fint nok.

Så gik det ellers i stå

Min erfaring (og ta' det kun som een lille-bitte brik i det det store puslespil) er, at "Nyhedens interesse" kun holder i ca. 24 timer. Det går rasende hurtigt derude og inden du kan nå at tælle til 143.274, er nyheden spredt og brændt ud.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:59

Hej

Spørgsmålet er, hvorfor folk skal like din side på Facebook. Er det, fordi de får sidste nyt om særtilbud? Er det, fordi de får tips om børn i deres aldersklasse? Måske gode råd om børnesikkerhed i almindelighed?

Eller er det, fordi du inviterer hele bundtet til din næste børnefødselsdag? ;)

For at få siden til at vokse ud over kredsen af venner og familiemedlemmer skal din side have noget at byde på. Ingen melder sig til for at se på reklamer i almindelighed (eller bønner om at booste siden).  

Når du har fundet ud af, hvad du kan tilbyde specielt til dine followers, skriver du det på din side. 

Du har mulighed for at annoncere på Facebook direkte til din målgruppe, familier med børn i forskellige aldersklasser. Men vent med at gøre det, før du har et tilbud, de ikke kan sige nej til. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 16:14

Prøv lige en søgning på blogindlæg: børnesikkerhed og blogindlæg: sikkerhed børn. Så ser du et antal steder, hvor nogen blogger om børns sikkerhed. Du kan sikkert blive gæsteblogger nogle af de steder, hvor du så kan linke. Du kan også have en blog om sikkerhed på din hjemmeside, hvorfra du så deler indslag og andre gode råd på FB.

Når du skriver her på Amino, kan du også linke til din Facebookgruppe - husk at nævne fordelene ved at like jer der i signaturen (helt kort) - og du kan linke til din Facebookprofil fra e-mails osv. 

Så kommer det jo nok. Men det allervigtigste først: fokus på indhold. :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 16:43

Hej Sue

Har sendt dig en mail :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:53

Sue:

Tak en rigtig god idé :) Det tænkte jeg ikke på.

Der skal arbejdes mere end de i forvejen 100 timer om ugen ser jeg... haha

Og Lars - jeg har allerede fat i Therese. :)))

Var skam så lidt Yes .... Måske denne side kan hjælpe dig lidt:

http://gaesteblog.dk/

Der kan du tilbyde at skrive gæsteindlæg om fx børnesikkerhed  ... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:58

Hej Sue,

Du kan altid opsøge sider, der netop passer til din målgruppe - sådan fik jeg succes på facebook og har nu hele 26.000 likes. Det er en måde at gøre det på, en anden er at promovere din side og facebook, det kan du tilpasse din målgruppe ned til mindste detalje. 

God vind

Mvh Jens

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)