Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på annonce og markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg vil snart lancere et nyt E-blad, som der ikke er noget af i forvejen, men et enkelt etableret på markedet der er trykt.

Spørgsmålet er så, hvad skal jeg tage for en annonce? Jeg har ingen ide, om hvor mange der vil læse det, men regner ikke med noget vildt i starten.

Har i ellers nogle gode råd til markedsføring af et E-Blad?

På forhånd tak for hjælpen.
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:33

Kommer meget an på din målgruppe, hvordan folk får fat i bladet osv., så beskriv det lidt mere? :)

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:37

Hej Martin,

Jeg har en facebook sidde med +26.000 likes, hvor jeg annoncere. www.facebook.dk/landbrugsbilleder - her har jeg cirka en rækkevidde på 15.000 pr opslag. Priserne ligger på 200 kroner for 1 opslag, 350 for 2 og 500 for 3 opslag. Det har mine kunder indtil nu synes, at være en fin og tilfredsstillende pris. 

Men prøv at sammenlign dig med aviser eller andre medier, det giver dig ofte et godt billede af priserne.

De bedste hilsner, 

Jens

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:44
Min målgruppe er mænd i 15-40 års alderen. Bladet vil få sin egen hjemmeside, og det vil kunne læses på hjemmesiden og på issuu.

Det andet etablerede trykte blad der er på markedet, har rigtig mange oplagstal (over 25.000), og mere end 100.000 i læsertal. Det regner jeg ikke med at komme i nærheden af, men en helsides annonce koster 50.000 kr.

Hvis jeg i starten tager 200-750 kroner for en helsides annonce, går jeg så helt galt i byen?
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:16

Det kommer igen an på, hvor mange der læser det. 

Men 250-750 virker som en god pris - prøv lige at kontakt mig i indbakken.

De bedste hilsner

Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)