Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteruddannelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som har gennemgået en iværksætteruddannelse? Hvis ja, hvad var det for en og kan du anbefale den? Hvor lang tid tog den og hvad kostede den?
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:21

Dato: 1/20/2006 8:10:49 AM Forfatter:Optimisten Er der nogen som har gennemgået en iværksætteruddannelse? Hvis ja, hvad var det for en og kan du anbefale den? Hvor lang tid tog den og hvad kostede den?

Jeg har været igennem et iværksætterkursus på 6 uger, og det var helt fantatisk. Vi fik en masse bagrundsviden og en masse input fra fordragsholdere der spændte lige fra en revisor til en opfinder.

Det var gratis for mig da det var sponsoret af AF
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:44

Erhvervsakedemiet på Købmandsskolen i Århus har lavet en iværksætteruddannelse på deltid, hvor du lærer en masse en masse nyttige ting, og hvor afslutningsopgaven er din gennembearbejdede forretningsplan.

Jeg har skrev en artikel om uddannelsen for et stykke tid sien, som jeg gerne vil sende i pdf, hvis du intesseret. Er der andre interreserede, skal I også bare sige til.

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 12:05

Har jeg uploadet artiklen på min hjemmeside, så alle kan læse mere om den gode idé.

http://www.vestfalen.dk/Files/PDF/Ivarrksaetteruddannelse_paa_deltid.pdf

/Jonas Vestfalen

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:36

Hej Optimisten

Jeg ved, at EVU i København udbyder iværksætterkurser for en beskeden sum i nærheden af 600 kr, som mere er betaling for maden og for at sikre at folk så også møder op. Du kan læse mere på www.evu.dk. Det strækker sig over 6-7 aftener og kommer vidt omkring i emnerne.

Jeg har ikke selv deltaget i netop dette kursus, men for en del år siden var jeg på kursus i Århus, hvor jeg betalte 200 for nogenlunde den samme ydelse, og det var en super god investering. Hvis du befinder dig udenfor KBH området, så findes der tilsvarende centre rundt om i landet, der tilbyder mere eller mindre det samme som EVU. I Århus findes Start og Vækst (http://www.startogvaekst.dk/sw96.asp) som også har nogle kurser.

God fornøjelse!
Hilsen Bie

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:25

E r i gang med uddannelsen til Business Development Engineer, der nok er i en anden katagori end de førnævnte ;-) Den tager 4½ år og betales af staten ;-) Om jeg bliver millionær af den grund er stadig uvist, men jeg føler mig i hvert fald LANGT mere kompetent....og selvtillid betyder mere end man til tider tror!

Du kan læse om den på www.bde.dk hvis det er noget længerevarende du havde tænkt dig!

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:53
Hej ! Jeg er meget interesseret i mere information (pdf) om deltids uddannelsen på århus købmandsskole. Vil du sende den til mig ?

Mvh Rahbech

Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 10:05
Hej Rahbech

Jeg ved faktisk ikke, om det er en uddannelse, der stadig udbydes. Jeg har for så vidt intet med den at gøre, udover at jeg skrev om den engang, så det letteste vil nok være, at du kontakter Århus Købmandsskole for mere information.
Har selvfølgelig stadig artiklen liggende, men den er skrevet i foråret 2004, og måske ved at være forældet.

/Jonas Vestfalen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)