Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 velkørende hjemmesider og 1 webshop sælges meget billigt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har pga. tidsmangel valgt at frasælge diverse hjemmesider og det er www.fælleskalender.dk og www.basismail.dk. Desuden sælges www.vandklar.dk også. Jeg har desværre ikke tiden til dem mere og kan derfor ikke indfri deres potentiale fuldt ud - men måske kan du, og de mange startvanskeligheder er ovre så dem slipper du for :-)

Fælleskalender har et kæmpe potentiale, derfor får du/i nu muligheden for at købe en flot hjemmeside der bruges af mange enkelt personer og grupper. Du kan se den her:

www.fælleskalender.dk

Fælleskalender er den bedste online dele kalender som findes på nettet og som er gratis at bruge. Kalenderen kan desuden bruges til at uploade billeder og filer, hvilket ingen andre online kalendere kan... Jeg har diverse ideer om at lave en VIP betalingsdel hvor man f.eks. får flere muligheder som ingen reklamer, mere plads til  by saveshare">upload osv. Der er pt. 370 oprettede. Der er ADMIN del med hvor man har mange muligheder. Domænet www.dele-kalender.dk medfølger..

Pris ide: 8.000 kr. eller mindre hvis jeg får del i fremtidigt overskud...

www.basismail.dk

Basismail.dk er den mest enkle mail i Danmark, hvilket har henvendt sig til f.eks. børn, ældre, nybegyndere eller nogen som bare har behov for hurtigt at få en ekstra mail box på internettet.Der er for tiden 338 oprettede.

Pris ide; 5.000 kr. eller mindre hvis jeg får del i fremtidigt overskud…

www.vandklar.dk

Vandklar.dk er en webshop med diverse svømmeudstyr. Der er for ca. 150.000 kr. på varelageret og Vandklar.dk er et kendt brand hos svømme kredse, da shoppen har kørt siden 2005.

Priside: 60.000 kr. eller mindre hvis jeg får del i fremtidigt overskud…

Jeg er selvfølgelig efter salg behjælpelig med de spørgsmål der skulle dukke op til ovenstående hjemmesider.

Kom gerne med forespørgsler, bud eller kommentarer enten her eller på e-mail/telefonnummer.

Venlig hilsen

Klaus Frederiksen

Aalborg

klausf@hotmail.com

Tlf: 30526393

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:53

Vandklar.dk er det 150K på varelager i indkøb eller udsalg, det er jo små priser de enkelte enheder så der må ligge en del på lageret hvis det er i indkøb?

Hvad omsætter den for per måned?

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:48
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 08:50

undefined