Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specialøl til fornuftige priser og gode leveringsvilkår

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har fødselsdag i næste uge, har jeg valgt at lempe leveringvilkårene frem til torsdag d. 3/10.

Det gælder på min webshop, hvorfra jeg sælger specialøl, fra bl.a. Danmark og Belgien.

Kig ind og forsød din hverdag/fyraften/weekend, med god kvalitetsøl fra Ølhandleren.

Link til shoppen - Ølhandleren

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig et bump på denne, da tilbudet udløber i morgen aften.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste bump. Tilbudet løber til kl 22

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en spændende webshop du driver. Personligt er jeg interesseret i mørkt øl, men der er ikke nogen selekteringsmulighed for dette. Har du nogen stærke og kraftfulde mørke øl?

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant side, sidder helt og får lyst til en kold øl :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det er en spændende webshop du driver. Personligt er jeg interesseret i mørkt øl, men der er ikke nogen selekteringsmulighed for dette. Har du nogen stærke og kraftfulde mørke øl?

Hej Casper

Desværre er der ingen sorteringsmuligheder (endnu). Jeg er selv til de mørke øl, så jeg vil klart anbefale dig at kigge blandt de belgiske øl og trappisterne.

Hvis jeg skal anbefale ud fra min personlige smag, så er Gouden Carolus Classic og van de Keizer gode bud, ligesom Kasteel Cuvee du Chateau, Kasteel Donker (meget sød). Skal vi over i det helt krafitge så er Trappist Rochefort 8 og især 10, klart at anbefale. Rochefort 10 er blandt mange ølkendere placeret meget højt i kapløbet om verdens bedste. Ingen af de nævnte er stouts, der har en mere brændt/bitter smag, her har jeg bl.a. to imperial stouts, én fra midtfynsbryggeri og en engelsk.

Spørg endelig ind hvis jeg skal uddybe yderligere.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant side, sidder helt og får lyst til en kold øl :-)

Det var sådan set meningen Stick out tongue

PS: jeg har ikke slukket for fragtmuligheden endnu.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det er en spændende webshop du driver. Personligt er jeg interesseret i mørkt øl, men der er ikke nogen selekteringsmulighed for dette. Har du nogen stærke og kraftfulde mørke øl?

Jeg vil også gerne med udgangspunkt i sådan en beskrivelse, blande øl op til den ordrestørrelse du kunne tænke dig.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror liige jeg nåede at få min ordre ind i tide (det blev den i hvert fald registreret til) - uhh, jeg glæder mig til belgisk ølsmagning!!

Fed webshop, Rune!

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kammersgaard:

Jeg tror liige jeg nåede at få min ordre ind i tide (det blev den i hvert fald registreret til) - uhh, jeg glæder mig til belgisk ølsmagning!!

Fed webshop, Rune!

Tak for rosen. Og ja du nåede det. Synes ikke det ville være pænt at ændre betingelser, når nu jeg kunne se i min GA, at der var folk på siden.

Jeg lader den stå, indtil Ølbilen starter i morgen tidlig.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)