går ud fra du mener noget du kan lægge med i pakken når du sender et eller andet - prøv amino medlem http://www.amino.dk/members/lauge01/default.aspx han kan sikkert hjælpe direkte eller henvise - send en pb eller kontakt via forum med Jesper Laugesen slik overskift, så får du nok bid
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg mener emballage til pakning af min slik. Jeg sidder inde med noget slik, som jeg gerne vil brande som egen brand. Jeg har derfor ville have min egen æske eller andet emballage - der promovere mit navn og slik.
Jeg mener emballage til pakning af min slik. Jeg sidder inde med noget slik, som jeg gerne vil brande som egen brand. Jeg har derfor ville have min egen æske eller andet emballage - der promovere mit navn og slik.
nå hold da op - ja der havde Ravn jo ret - det var ikke helt lige til at gætte - Så glem det forrige link - du leder efter emballage til slik og har så givet kontrol med alle regler om at sælge eget slik
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
En af mine samarbejdspartnere har eget pakkeri, så det kan sagtens lade sig gøre.
Der er selvfølgelig nogle minimumsmængder - men send mig en mail/pb med dine ønsker, så skal jeg checke mulighederne for dig.