Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Custom slik pakke - emballage. Hvem skal jeg kontakte i Danmark.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvem skal jeg kontakte i Danmark, for at få lavet nogle egen slik pakker - som jeg kan bruge til indpakning.

Jeg vil nødig bruge leverandøre fra udlandet i starten, og søger derfor i Danmark.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33

går ud fra du mener noget du kan lægge med i pakken når du sender et eller andet - prøv amino medlem http://www.amino.dk/members/lauge01/default.aspx han kan sikkert hjælpe direkte eller henvise - send en pb eller kontakt via forum med Jesper Laugesen slik overskift, så får du nok bid

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12917
Skrevet kl. 18:43

Hvis du skrev så vi kunne forstå hvad det er du mener, vil vi have en mulighed for at hjælpe dig!

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:06

Hej @Ravn.

Jeg mener emballage til pakning af min slik. Jeg sidder inde med noget slik, som jeg gerne vil brande som egen brand. Jeg har derfor ville have min egen æske eller andet emballage - der promovere mit navn og slik.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:28

Starter93:

Hej @Ravn.

Jeg mener emballage til pakning af min slik. Jeg sidder inde med noget slik, som jeg gerne vil brande som egen brand. Jeg har derfor ville have min egen æske eller andet emballage - der promovere mit navn og slik.

nå hold da op - ja der havde Ravn jo ret - det var ikke helt lige til at gætte - Så glem det forrige link - du leder efter emballage til slik og har så givet kontrol med alle regler om at sælge eget slik

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:05

Starter93:

En af mine samarbejdspartnere har eget pakkeri, så det kan sagtens lade sig gøre.

Der er selvfølgelig nogle minimumsmængder - men send mig en mail/pb med dine ønsker, så skal jeg checke mulighederne for dig.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:00

Starter93:

Hej @Ravn.

Vi har en hel del forskellige cellofanposer, poser med rude og lign. som er fødevare godkendte - du kan se dem her; http://www.jakodan.dk/poser/cellofanposer.html

Måske det kan bruges?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)