Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress affiliate tama + Affiliateplug.in

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med tanker og ideer om at prøve at lave mig et affiliate site. Jeg er så småt kommet frem til at affiliateplug.in er "the way to go" hvis der skal mange vare ind på siden. Spørgsmålet er så om dette plugin kan intergreres med en affiliate tema som Compare? Er der nogen der har nogle forslag til temaer hvis ambitionen er noget ala edbpriser? 

Hjælp, tips og gode råd modtages meget gerne. 

link til compare tema -

 http://themeforest.net/item/compare-price-comparison-theme-for-wordpress/1707604?WT.ac=search_item&WT.seg_1=search_item&WT.z_author=awesem

-Mikkel Kirkeby

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliateplug.in er super god til mange ting - men ikke i den størrelsesorden du taler om ... Hvis du altså snakker rigtig mange vare allá edbpriser.dk. Du skal gå efter at bygge det ud fra Price Tapestry og så byg det op fra bunden af - designet og evt. redigeringer til sitet. Hver opmærksom på at du skal have den fornødne serverkraft for at du kan få et optimalt site op at stå.

Jeg har selv bygget et site baseret på det script med over 200.000 produkter - som også er trukket ind via feeds i sammenhæng med cron-jobs.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

200.000 produkter er rigtig mange. :) og det er ikke helt den størrelsesorden jeg snakker. måske et par hundrede eller tusinde. Men hvor vil du sige at grænsen mellem den som du linker til og affiliateplug.in går?

-Mikkel Kirkeby

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså - det vil jeg ikke sætte noget tal på da der er mange faktorer der spiller ind. Men du vil jo ha et design allá Compare og det jo netop sådan Price Tapestry er bygget op. - Mere eller mindre. Du kan jo bare bygge et design ovenpå som Compare. 

Det er begge fine scripts... dog er Affiliate Plug.in nok lidt mere plug and play og derfor også henvendt til folk som måske ikke ønsker at rode alt for meget med kode. Tror udmiddelbart du vil være bedst tjent med det til at begynde med...

Har for øvrigt bygget lidt allá det samme selv : http://www.wpautoprice.com/

Det er dog for primitivt til dig.


Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skylder måske at sige at jeg ikke har sitet mere - så kan ikke rigtig hjælpe folk hvis der sku være spørgsmål til det - men i videoen kan man høre min stemme;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:

Skylder måske at sige at jeg ikke har sitet mere - så kan ikke rigtig hjælpe folk hvis der sku være spørgsmål til det - men i videoen kan man høre min stemme;)

Linket virker ikke :)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryk på linket en ekstra gang i browseren - så kommer sitet i al fald her.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har tips og tricks til affiliate websites? Temaer? Plugins? Eller blot metoder eller andet?

- Mikkel kirkeby

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

mkirkeby:

Er der andre der har tips og tricks til affiliate websites? Temaer? Plugins? Eller blot metoder eller andet?

- Mikkel kirkeby

Prøv at søg lidt herinde, nok et af de emner med flest tråde omkring Wink .. Fx ... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det er mig, der står for Affiliate Plug.in, så jeg vil da lige forsøge at svare på dine spørgsmål :)

Desværre kender jeg ikke rigtig til Compare og dets funktioner, så derfor er det lidt svært at sige hvordan integrationen kunne laves. Hvis det blot er bygget på Wordpress' Custom Post Types, så jo, så kan du godt integrere Affiliate Plug.in med Compare. Det kan dog godt være at der ligger en masse prissammenligningsfunktioner i Compare som ikke vil spille så voldsomt godt sammen med Affiliate Plug.in, men det kan jeg ikke rigtig sige noget om uden at have prøvet det.

Som udgangspunkt kører pluginet "selvstændigt", dvs. det afhænger ikke af bestemt temaer, andre plugins osv. Det betyder så også, at det kan benyttes med nærmest alle temaer - dog vil det selvfølgelig se pænere ud nogle steder end andre.

Jeg kan heller ikke sætte et bestemt tal på hvad pluginet kan håndtere/ikke kan, men jeg har endnu ikke oplevet nogen ramme et punkt hvor pluginet ikke kan følge med, og det er med nogle tusinde produkter :-)

Uanset hvad, så hvis du har Compare, så synes jeg du skal prøve at tage den 30 dages gratis trial af Affiliate Plug.in, og så installere det og rode rundt med det. I den sammenhæng vil jeg selvfølgelig anbefale dig at du kigger startguiden igennem, som består af nogle små videoer, der gennemgår hele opsætningen. Guiden kan du finde her: http://support.affiliateplug.in/knowledgebase/startguide-kom-godt-igang-med-affiliate-plug-in/

Mvh

Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)