jo jo fede malerier - og jeg kender dig jo godt nok til at du mener han så skal anbefale de ulovlige - og i de lidt skæve hoved sikkert også tage skrædlet og betale bøder og gå i fængsel. Jeg må se at finde ud af hvordan man skjuler folk herinde så man slipper for din bitterhed mod samfund og konstante amoral - som er lige ved få mig til at holde pause (hvilket givet vil glæde dig) men ødelægger man ikke debatters sammenhæng når man skjuler en bruger? Venlig hilsen
Hvad er det nu man siger om ynkelige gamle mænd der ikke har andet at gøre end at kommentere på alt og forsøge at overbevise alle om sine egne naive og tåbelige holdninger, John?
Du må virkelig have et forfærdeligt liv. Jeg føler med dig
En revisor skal have kontakter og viden om udenlandsk lovgivning der gør det muligt at undgå dansk skat og lign. Det er et krav fra de fleste med lidt penge på kontoen
...Ikke forstået! Hvad har du imod bogholdere? MEGET ofte er den løbende bogføring væsentligt billigere hos en freelancebogholder end hos et revisionskontor. Det er selvfølgelig en kommentar, der står for egen regning (baseret på erfaring), men som freelancebogholder har jeg aldrig oplevet det modsatte.
Michael
Jeg har absolut intet imod bogholdere. :-)
Men der er sædvanligvis en vis forskel på revisorers og bogholderes timepriser. Min opfordring til revisorerne gælder blandt andet retfærdiggørelse af den prisforskel.
Bogholdere og revisorer har ofte forskellige arbejdsområder.
Jeg benytter selv både en erfaren bogholder og en statsautoriseret revisor. At bogholderen sidder i samme virksomhed som min statsautoriserede revisor, ser jeg kun som en stor fordel. :-)
Så kan eventuelle tvivlsspørgsmål hurtigt afklares, uden jeg behøver at spilde min tid på det.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Lad os lige holde fokus på det konstruktive i tråden..
Som plus-medlem kan man klikke på "Mere" knappen ved et indlæg fra den bruger man eventuelt måtte irriteres over, og herefter på "Skjul bruger".
Herefter vil man ikke kunne se vedkommendes indlæg i debatten.
Men som sagt.. konstruktivt fokus tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
En revisor skal have kontakter og viden om udenlandsk lovgivning der gør det muligt at undgå dansk skat og lign. Det er et krav fra de fleste med lidt penge på kontoen
udemærket da - det har bare ikke en skid med ulovlige smuthuller at gøre og mit svar byggede på en lang perlerække af svar fra dig om at snyde - fordele penge på masser af konti så kreditorerne ikke kan få dem - ren Stein Bagger - men jeg kan desværre stadigt ikke finde ud af at skjule dig (sidder på ipad - så måske derfor) så slipper du for mine kommentarer (eller jeg tager nu nok i det hele taget og gearer ned)