Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg kapital ..... IT, Internet, Mobil

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bruge en del af natten på at finde mulige steder at finde lidt kapital til mit projekt - må sige jeg er forbavset over hvor mange muligheder der findes for at søge denne kapital tilgang til et projekt hvis det vel og mærket drejer sig om IT, Internet, Mobil, eller andet under pc.

må nok erkende at for mig ser det sort ud, men det skal ikke afholde jer for at få gang i jeres projekter, så kig her folkens må kan du finde en partner http://www.vcg.dk/guiden.htm

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 04:03

Hej Rene´

Har du overvejet en kombineret swingerklub/nude-netcafe ?

Jeg kan iøvrigt ikke se hvorfor din swingerklub ikke kan komme i betragtning til lidt venturekapital , konceptet indeholder da både exit strategi og fusion, samt den tætte  kontakt med målgruppen.

Tak for linket, jeg håber du finder det sidste kapital,.. det skal sg nok lykkes.

Mvh. Ole
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:42
Dato: 1/20/2006 4:02:31 AM Forfatter: OleGearløs

Hej Rene´

Har du overvejet en kombineret swingerklub/nude-netcafe ?
Jeg kan iøvrigt ikke se hvorfor din swingerklub ikke kan komme i betragtning til lidt venturekapital , konceptet indeholder da både exit strategi og fusion, samt den tætte  kontakt med målgruppen.
Tak for linket, jeg håber du finder det sidste kapital,.. det skal sg nok lykkes.
Mvh. Ole

Hej Ole

Naturligvis vil jeg da dele de link jeg finder til gavn for Amion-folket.

Det var da en sjov ide kan lige se DET for mig.

Mine problemer med at finde kapital, skyldes udelukkende at mit projekt befinder sig i den "BESKIDTE BRANCHE”. Et eller andet sted befinder erhverv Danmark sig rigtig godt hånd i hånd med janteloven. Jeg har et gennemarbejdet materiale, som alle andre har det med en ordentlig forretningsplan, kundegrundlaget er undersøgt, vækstmulighederne analyseret, og for mig ret vigtigt mine ideer og tanker er kommet på skrift.

Mener ikke selv det er de vilde krav / forhåbninger jeg lægger ud med, i det jeg kun søger fremmede kapital til 1/3 af projektet – og tilbyder investor en varig del af min forretning på 35 % - altså en større andel end indskuddet.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Hej,

Jeg er nysgerring for at høre, hvor stort beløb du forventer ?

/Ole
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:12
Jeg tror nok der skal være nogle der er friske på at investere i din klub :-)

De folkeaktier du har snakket om, kunne du tilbyde til evt. Kunder, så føler de jo på en måde også at det er "deres" klub, så kan man jo få den tanke, at de vil komme der noget oftere og støtte klubben, da de selv har været med til at investere.

Men hmm... Hvis det havde været om 2-3 år ville jeg nok have meldt mig som investor.

Håber sq du får fundet noget kapital, så du kan komme igang med dit projekt, der skal nok være noget kapital til det :)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:15

hej igen

lige for at sætte lidt tal på bordet.

Jeg skyder selv kr. 2.700.000,00 ind i projektet

Jeg har behov for en tilgang af kapital på kr. 1.500.000,00 altså lige omkring 1/3 af det samlet behov - jeg tilbyder 35 % ejerskab med en exit evt. efter 8 - 10 år hvis dette ønskes.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:19

Dato: 1/20/2006 1:11:49 PM Forfatter: Jesper Nedergaard Jepsen Jeg tror nok der skal være nogle der er friske på at investere i din klub :-) De folkeaktier du har snakket om, kunne du tilbyde til evt. Kunder, så føler de jo på en måde også at det er 'deres' klub, så kan man jo få den tanke, at de vil komme der noget oftere og støtte klubben, da de selv har været med til at investere. Men hmm... Hvis det havde været om 2-3 år ville jeg nok have meldt mig som investor. Håber sq du får fundet noget kapital, så du kan komme igang med dit projekt, der skal nok være noget kapital til det :)

hej igen

Ja det har været en af mine tanker at tilbyde folke anparter til mine kunder, men dilemmaet i dette er at mine kunder først viser sig når klubben ER i gang - dog kan dette bruges som et led i investors exit strategi således, at gæster langsom men sikkert overtager de 35 % investor har.

Mit projekt har indtil nu været på vej i mere end 8 år - jeg har som nævnt i en anden tråd forsøgt for nogen år siden at finde investorer men kunne ikke afse nok tid til dette store arbejde. Den tid har jeg dog i dag og gør et stort arbejde med at finde mulighederne.

Ideen til folke anparter fik jeg fra en ven en tidlig morgen. Har i dag tilkendegivelser om køb af disse anparter for kr. 8.750,00 - det er den rette vej men der er godt nok langt til målet på 6.000 stk.

En af mine muligheder for at sikrer at investor kan have en exit efter eks. 8 - 10 år er låneomlægge den ejendom jeg køber til formålet. Jeg forventer at de første par år bliver med afdragsfrie lån - men vil kun bruge denne mulighed i så kort en periode som muligt - for som vi alle ved så kommer REGNINGEN for den frihed. Det kan også vise sig som en mulighed at jeg selv opkøber de folke anparter jeg har råd til - således at der løbende tilføres kapital som bruges den dag investor har sit exit.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 06:34
Hej René

Syntes 6000stk lyder af meget, mon ikke det ville være mindre omstændigt at få dem solgt hvis du satte prisen lidt op ?

Mvh. Ole

Ps: Jeg har sendt dig en PM
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 18:15

Hej Ole

Hele ideen med folke anparter er for mig at se ALLE har mulighed og RÅD til at undvære de 250,00 kroner pr. stk. og hvis folk vil bruge eks. 2.000,00 kroner på mit projekt så er det bare at købe 8 stykker.

Som naturligvis giver 8 gange så stort afkast som en enkelt anpant giver.

Ps: Har læst din PM og igang med et lidt længer svar til dig

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 20:51
Dato: 1/21/2006 6:15:22 PM Forfatter: korntrold

Hej Ole

Hele ideen med folke anparter er for mig at se ALLE har mulighed og RÅD til at undvære de 250,00 kroner pr. stk. og hvis folk vil bruge eks. 2.000,00 kroner på mit projekt så er det bare at købe 8 stykker.
Som naturligvis giver 8 gange så stort afkast som en enkelt anpant giver.
Ps: Har læst din PM og igang med et lidt længer svar til dig

Hej igen

Ja det kan du da have ret i, men det jeg mente var at hvis du opregulerede prisen lidt, ville du ikke skulle sælge så mange. Las os sige f.eks. 500,- pr. stk,..så skal du ikke finde så mange købere, og om det er 250 ,-eller 500,- tror jeg ikke betyder så meget for folk,..men for dig betyder det at du nu kun skal lave max. 3000 salg,..istedet for 6000. ,...og du skal nok regne med at hovedparten af dine købere vælger 1 stk.

Ps: Spændende,..ser frem til at læse dit svar

Mvh.Ole
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)