Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: følg med i nye trends og gode idéer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Jeg tænkte på om der var nogle, der kender en hjemmeside, hvor man kan følge med i nye trends, idéer, osv. fra USA eller andre spænende lande, som fx Kina. Har googlet en del, men har stadig ikke fundet en hjemmeside, som har det jeg søger. 

- Jeg søger det, fordi jeg gerne vil igang som iværksætter, men mangler inspiration og gode idéer, som har en bred målgruppe. 

Alle som tror de kan hjælpe, er meget velkomne til at skrive! :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:05

Hej Magnus,

For det første, så findes der masser af hjemmesider med produkter, idéer, trends m.v. - men det er jo alle sammen sider, som allerede er igang med at udvikle noget..

F.eks. er www.wired.com et ganske udemærket sted, hvis man interesserer sig for spændingsfeltet mellem IT, teknologi, design, økonomi og trends - og skulle du have lyst, så er deres blad Wired tilgængeligt i stort set alle DSB kiosker i Danmark - fedt blad!

Hvis du interesserer dig for investorer omkring nye idéer, så har bladet Red Herring også en ganske omfattende hjemmeside www.redherring.com. 

MEN...

Hvis du helt overordnet interesserer dig for sites, som beskæftiger sig med trends - f.eks. megatrends, så kan jeg da anbefale

http://www.cifs.dk/en/ 

http://www.trendwatching.com/trends/10trends2013/?all 

Sådan helt mere overordnet - så glem at blive iværksætter - for hvis du mangler inspiration og gode idéer, så har du ihvertfald ikke det helt grundlæggende for at blive iværksætter. At være iværksætter er jo netop det brændende ønske om at levere noget du har fundet på, så at lade dig inspirere cool nok - men jeg tror ikke på copy cats - sorry :-(

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Skrevet kl. 17:49

Jeg har bestemt ikke planer om at blive en "copy cat". Vil gerne ind og læse og lære om hvad der sker lige nu og hvad det nyeste er. Men tak for det ellers gode svar, er helt sikker på jeg kan bruge det :) 

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Skrevet kl. 17:50

Og set i bakspejlet, kan jeg godt se det lyder lidt sådan, men det var ikke hensigten :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)