Hej biggoals :o) |
Hej Thomas
Nej jeg blev startet op af en fra Århus ( Michael Kolodnicki) efter at have talt med den dygtigste Networker i Danmark. Smiler
Du må have en god dag.
Venlig hilsen Tom Pedersen
Hej biggoals :o) |
Hej Thomas
Nej jeg blev startet op af en fra Århus ( Michael Kolodnicki) efter at have talt med den dygtigste Networker i Danmark. Smiler
Du må have en god dag.
Venlig hilsen Tom Pedersen |
Hej Klaus
ACN tilbyder fastnettelefoni og mobil, samt abonoment i Danmark (og el og gas samt internet i nogle andre lande.) ACN kommer snart med et nyt produkt som hedder videotelefoni. Her kan du se den du taler med uden forsinkelser til ip priser i hele Europa. ACN har et rigtig godt produkt som er ACN til ACN hvor du riger gratis på fastnet i Danmark du betaler dog en opkaldsafgift på 25 øre. ellers kan du rige gratis lige så længe du vil ACN til ACN. ACN er ikke de billigste i Danmark men vi ligger altid under de tre største i Danmark som er TDC, Tele2 samt Telia. Venlig hilsen Tom Pedersen |
Det var lige godt den korteste annonce jeg endnu har set i DEBATTEN ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
hi hi... hvem har bildt dig ind at TDC og Telia er i top 3 billigt i danmark.... nu har du vist set lidt for meget på ACN præsentations matriale lidt for meget , i stedet for selv at undersøge tingene... de er rigtig gamle de præcentations papir du har der.... tror det var for den gang ACN startede i dk. TDC fastnet: 8,00 til 19,30 19,30 til 08,00
http://privat.tdc.dk/telefoni/fastnet/ telia: http://telia.dk/privat/produkter/fastnet/abonnement/almfastnet/priser/
Tele2: her kan du betale et højt månedsgebyr pr måned... men du kan ikke snakke længere end 1 time af gangen så koster det penge, hver gang du ringer koster det opkaldsgbyr... også om personen ikke svare... og hvis du så ikke ringer til et tele2 telefon,,, ja så se priser... og så har de gebyr på alt som du vil have ekstra...
hvad er priserne i ACN??? |
Tom du skriver at ACN tilbyder El og Gas i nogle lande. Det er over 2-3 år siden at ACN trak sig fra energi market. Du er simpelthen nød til at kende dit firma og produkt inden du prøver at rekutere i et åbent forum.
Det er en´ommer |