Nu behøves alle dem som tænker "Hmm, jeg venter lige og ser om der kommer nogle seje personer" ikke at tænke længere, da jeg kommer. Køb jeres billet, så giver jeg et high-five hvis I kommer over.
Hej. Tænker de fleste firmaer der har tilmeldt dig enten har en fysisk butik eller netbutik. Derfor at det måske ikke henvender sig til en enmandshåndværker virksomhed ligesom min???
Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg
Så er deltager nummer 200 i hus. (Lets hope so! ) Jeg ser frem til en lærerig og berigende dag, med chance for at knytte et stærkere og bredere netværk af kompetente ildsjæle.
Med venlig hilsen: Nystartet entusiastisk iværksætter Er ved at starte Webshoppen Classygents.dk og Eksamensvagts-Bureauet Provice
Tænker de fleste firmaer der har tilmeldt dig enten har en fysisk butik eller netbutik.
Ikke mig :-) Jeg har ingen butik, blot en IT-biks med en række IT-håndværkere ansat :-)
Vi ses, ikk? /Brian
Heller ikke mig. :-)
Jeg har et par konsulentforretninger med nogle skarpe freelancere tilknyttet.
Og vi ses bestemt. :-)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn