Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er gratis bedre end halvpris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man skal tiltrække en masse nye bruger / kunder til ens side og man har et produkt som ligger tæt op af mine konkurrenter? hvad er så bedst at lokke dem med? gratis i evt. 3-6 mdr. og efterfølgende ligge under de andre i pris, eller fra start af sætte prisen på abb. som ligger under hvad andre tager?

Virker gratis useriøst? eller synes et firma at alt hvad der er gratis er mere overskud lige ned i lommen? 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kun en ting at sige - SPLIT TEST :)

Mvh Tobias.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
Virker gratis useriøst?

Hvis noget lyder for godt til at være sandt - er det det sikkert også!! Dét vil de fleste tænke når de får tilbudt noget "gratis".

Som regel stikker der et eller andet under, så som binding efter flg. i x-antal måneder osv.

Find nogle gode, konkurrencedygtige priser, med lad være med at forære noget væk - det kan du ikke leve af i længden :-)

 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der stikker ikke noget ind under, der er ingen binding eller andet som skulle komme som en overraskelse.

Da siden er ny og kunden skal have en grund til at være på siden med sit produkt, er det derfor jeg tilbyder at de kan prøve den af i 3-6 måneder hvor de bagefter så skal betale en pris som er bedre end mine konkurrenter, da jeg ikke er et stort firma med mange omkostninger, kan jeg holde priserne nede.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)