Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nogen erfaringer med dandomain?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg skal starte en webshop. Jeg søger en løsning der er professionel, men nem at bruge. Jeg har kigget på dandomain, kender nogen denne løsning? Eller er der andre gode forslag?
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 17:00

Jeg har arbejdet med en webshop i flere år og vi havde Dandomain. Det er fint vis du gerne vil starte hurtigt og måske ikke er den store IT nørd. Jeg var dog lidt ked af at vi ikke havde Presta eller Magento, da du med deres tilkøbsmoduler virkelig har mulighed for at tune din webshop. Jeg kan huske at Dandomain havde nogle basale fejl, men dem var de også gode til at rette når man skrev til dem. De skal have stor ros for deres support. Men det skal også nævnes at det virkelig er dyrt. 

Hvis jeg skulle starte en ny webshop ville jeg bruge Presta. 

Det var lidt af mine erfaringer om Dandomain. :) 

Mvh. Jakob Wolff

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:11
Kan du for klare lidt mere om presta? Hvem sælger denne løsning?
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 14:20

Du kan købe en prestashop løsning her: http://www.prestashop.com 

Men jeg vil nok mene at du skal have en med lidt mere webshop indsigt til at hjælpe dig med det prestashop, end hvis du skulle starte med DanDomain. 

I det lange løb, tror jeg bare du vil blive gladere for PrestaShop. 

Mvh. Jakob Wolff

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 20:12

Alphageek.dk:
I det lange løb, tror jeg bare du vil blive gladere for PrestaShop. 

Jeps! Presta er langt det nemmeste, og stort set alle indløsere har moduler til det, hvis du en dag vil modtage betaling på din shop.

Hos os kan man installere en prestashop, med et enkelt klik (hvis man har webhotel hos os, selvfølgeligt) :)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:58

Jeg havde intet kendskab til webshops da jeg startede og endte ud med en webshop fra Dandomain. Den er jeg meget tilfreds med. Den er let at arbejde med og Dandomain er super flinke til athjælpe  hvis man har spørgsmål.

jeg har også kigget på andre inden jeg valgte.

men er meget tilfreds med mit valg

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:21

Du skal være velkommen hos os, her får du en komplet webshop med webhotel i et år - køreklar design målrettet imod dine kunder og en side der også virker på mobil og tablet til kun 1.995,- se evt. mere på www.WUUZUU.com hvis det har din interesse, så brug rabatkoden: aminorabat

Vores løsning er bygget på Magento, det mest professionelle system til ehandelsløsninger.

Og med vores løsninger er der ingen månedlige omkostninger du skal betale ved siden af, det eneste du skal have er en indløsningaftale til kreditkort og det skal vi nok hjælpe dig med.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)