Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab Randers S

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kontorRanders

Jeg er co-founder af StartupZoo og synes derfor helt naturligt at din ide er spændende! Jeg har hørt fra flere sider efterhånden, at Randers mangler et iværksættertilbud som det du beskriver.

Der hvor vi bl.a. adskiller os fra andre kontorfællesskaber - og også det du skriver - er at vi ikke tilbyder cellekontorer / enkeltkontorer, men arbejder i fællesrum. Vi tilbyder naturligvis også mødelokaler. Det er virkelig i fælleskontorerne at magien opstår. Det er ikke for at tale det ned, for det er en individuel prioritering, men cellekontorer giver ikke helt basal sparring med andre og det giver heller ikke fornemmelsen af kollegaer. Jeg sidder selv i cellekontor med min anden virksomhed, så jeg ved hvad jeg taler om :-) Det er det vi dybest set de to ting, vi ønskede at gøre op med i vores tilbud og så en iværksættervenlig pris, der faktisk matcher det niveau du indikerer: 750 kr. for den ene type plads og 1.250 for den anden. De priser dækker ALT. Er man nyetableret virksomhed eller på vej til at blive det, kan man faktisk få 3 måneder til 1 måneds pris. Se eventuelt mere her: http://www.startupzoo.dk/product/flexlejer/

Før det nu kommer til at virke alt for meget som om jeg ønsker at sælge, så lad mig blot lige sige at jeg nævner disse ting, fordi jeg tror at dine tanker passer rigtig godt til vores koncept - som HAR vist sit værd. Vi er 23 efter 4 måneder (inkl. en sommerferie). Spørgsmålet er derfor om ikke vi skulle tale sammen omkring et eventuelt samarbejde? Vi har store ambitioner om at bredde vores koncept ud over hele Danmark med tiden og arbejder konkret på to nye lokationer i øjeblikket.

Skriv gerne tilbage eller kontakt mig direkte, hvis vi skal tale videre. Det kunne være spændende :-)

Steen

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Olsen:
og arbejder konkret på to nye lokationer i øjeblikket.

SÆT IGANG :)

Det kunne være super, hvis I snart kunne få sparket gang i noget i Randers.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:

Jeg kunne sagtens være interesseret, alt efter pris.

Hvor langt er du med projektet, og hvor lange er udsigterne til at du forventer en realisering af projektet?

Jeg forventer i starten af 2014! Uden dog at kunne sætte dato på. 

Du må dog gerne sende en PB med din mail, så kan jeg kontakte dig når jeg ved mere.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorRanders:
Du må dog gerne sende en PB med din mail, så kan jeg kontakte dig når jeg ved mere.

Jeg kan ikke sende PB til dig, men skriv mig op...... mail. sk@eversel.dk

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.nikand.com Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er interesseret i et fællesrom ala det startupzoo tilbyder. Det er et spændende koncept. Har før haft cellekontor i Randers men synergieffekten og det kollegiale går lidt tabt med denne model synes jeg.
Håber det bliver til noget, og at det bliver i centrum;)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Andersen:
Jeg er interesseret i et fællesrom ala det startupzoo tilbyder. Det er et spændende koncept. Har før haft cellekontor i Randers men synergieffekten og det kollegiale går lidt tabt med denne model synes jeg.

Håber det bliver til noget, og at det bliver i centrum;)

Har du været i dialog med StartupZoo (Steen el. Thomas??). De ønsker også at etablerer sig i Randers, naturligvis forudsat at de har lejere nok. Jeg har givet mit ønske til kende, men udfordringen er jo også, at en dag, bliver man nødt til at finde en anden løsning. :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en spændende dialog I har igang, og som den anden halvdel af StartupZoo, finder jeg lige som min partner Steen, idéen om et åbent kontorfællesskab i Randers særdeles interessant...

Ja, der er mange indikationer der peger i retning af at Randers mangler denne type iværksætter kontorfællesskab, og vi vil faktisk rigtig gerne etablere os i Randers.

Udfordringen ved opstart af nye afdelinger er, at det i runde tal koster 100.000,- at komme igang, og p.t. arbejder vi også konkret på et par andre lokationer.

Af samme grund har vi udarbejdet en Crowdfunding model, som går på at man samler 20 iværksættere, som hver donere 5.000,- eks. moms til opstart af en lokal StartupZoo. De 5.000,- kan f.eks. komme fra en lokal virksomhed, som er frisk på at sponsere en iværksætter, og samtidig blive markedsført af StartupZoo, men vigtigst af alt, er med til at gøre en markant forskel for iværksætteriet i lokal samfundet...

StartupZoo kvittere med en månedlig husleje rabat på 250,- i 24 måneder, svarende til en samlet rabat på 6.000,- eks. moms.

Med andre ord så kan iværksætteren investere sig til en lavere husleje, eller søge en lokal virksomhed som er villig til at sponsere iværksætteren, som dermed opnår en lavere husleje, kombineret med at en lokal StartupZoo kan blive en realitet.

Vi indleder gerne et samarbejde med jer om at få etableret en StartupZoo i Randers :-)

Send gerne en mail til hello@startupzoo.dk hvis du vil i dialog med os om et samarbejde, eller kontakt en af os direkte...

http://www.startupzoo.dk/kontakt/

Vi modtager også meget gerne din umiddelbare reaktion på vores Crowdfunding model her i tråden.

Fortsat god weekend :-)

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.nikand.com Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Lyder ikke helt tosset i mine ører. Men personligt synes jeg 24 måneder er for lang en strækning da meget kan ske på 2 år. Her tænker jeg mest på hvis man ønsker at udvide sit firma, flytte til en anden by eller noget helt tredje.
12 måneder vil passe mig bedre.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Mange tak for dit input - det vil vi bestemt tage med i vores overvejelser...

Jeg kan sagtens følge dit synspunkt, hvis man isoleret set kigger på økonomi, dog er udfordringen den samme om man etablere et lokalt kontor uden for et samarbejde med StartupZoo, eller sammen med StartupZoo - der er start omkostninger uanset :-)

Tanken er egentlig også at de 5.000,- skal komme fra en lokal virksomhed, som er interesseret i at sponsere en iværksætter, og dermed er det en bedre deal for iværksætteren at være med fra start (husleje rabat på 250,- pr. måned).

Alle input er velkommen :-)

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)