Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transfer - Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skal igang med tekster på tørklæder, men synes det er lidt en "jungle" at finde nogen i dk som kan hjælpe, og tør ikke begynde at lede i udlandet, når jeg ikke ved præcis hvad jeg skal bruge...

Ville rigtig gerne kunne printe mine egne transfer som jeg kan designer på computeren, men er det for dyrt? og hvad er det præcis man skal ud og skaffe til dette, kender i evt. et sted jeg kan henvende mig for hjælp?

Vi snakker om at jeg f.eks. skal have 4 str. og her fire transfers der passer til - ca. 50 stk til hver af samme design i hver størrelse.

- så der vil være mange af den samme, men det skal selvfølgelig kunne betale sig, hvilket er grunden til jeg hellere vil have tryk end broderi :-)

Fra aabenraa
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:15
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jeg kan ikke sælge dig noget men jeg kan tilbyde min hjælp :) hvis du ringer til mig på 98101088 kan jeg fortælle dig om de løsninger som jeg ville vælge men for at gøre dette skal jeg gerne vide lidt om hvad præsis det er du ønsker at kunne trykke og det er designet jeg her snakker om ! 

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 11:41

Hej

Du kan prøve at kontakte NS system.

mvh. Maj-Britt Svane

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Hej
Jeg vil tro at jeg kan hjælpe dig. Har du tegninger og mål? Jeg har forskellige produktionskontakter.
BH Pia
mail@pajpattern.dk
www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)