Hej igen. Hvad mener du med at jeg skal studere W3C ?? :-)
Du skal lære meget mere om CSS! IMHO ser det ikke ret godt ud..
1. Skal du designe min hjemmeside er jeg ligeglad med hvordan du ser ud.. Og hvis du absolut vil vise dig frem i 800px, så gør det et andet sted end på din landing page, og slet ikke som det det første, og eneste man ser, inden man er scrollet ned.
Hvis du vil sælge dine css/html kundskaber, så skal du absolut, og med det samme droppe alle mulige små linier og stjerner og alt muligt andet forstyrrende tingeltangel fra din side... Det vil få folk, der ved bare en smule om "do's and dont's" i html/design, til at løbe skrigende bort fra dit site.
2. Korrektur - læs korrektur og ikke mindst grammatikken igennem, på din hjemmeside.
3. Dem der besøger din hjemmeside, giver dig lige præcis 3 sekunder til at informere dem om hvad det er du kan, hvad du tilbyder og hvorfor du er bedst! Ingen klikker sig igennem et hav af information og des lignende blot for at få at vide at: du sælger seo optimering, wordpress hjemmesider og ikke har faste priser..
4. Symmetri.. Du har ikke 4 billeder i 1 row, og kun 1 billede i row under.. Igen, du skal lære meget mere om do's and dont's hvad angår design.
5. Din dropdown menu er gennemsigtigt, med det resultat at man knapt kan læse hvad der er af menupunkter! Igen, Do's and Dont's!!
6. Mange andre små ting, men som vil løse sig selv, hvis du lærer mere om css og design, samt de famøse Do's and dont's!
7. Jeg brugt 20 minutter på din css, og givet dig et forslag til hvordan det kan se ud :
(link, hvis vedhæftet billede ikke virker her: http://i.imgur.com/9NIEkmi.png)