Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god i et køkken? Kan du lide at skrive? Er du resturatør og er intresseret i gratis reklame?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg søger folk som gerne vil skrive på en mad blog, enten skal det handle om mad, eller være en opskrift. 

Og samtidigt lægger jeg også op til at hvis der er resturatøre m.m som vil lave link building her også er en mulighed. 

Siden bliver lavet til start i wordpress, og har lige slettet en gammel og oprettet en ny, så derfor starter vi helt fra bunden. 

Dem som er intresseret bedes sende deres mail adresse, så bliver i tildelt en rolle så i kan lægge oplæg op på bloggen. 

Jeg har nogle penge som jeg bruger på adwords, og laver også en facebook side, hvor indlæggene bliver synkroniseret.

Håber at hører fra en masse intresseret! :) 

Dbh

Madsiden 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Hvad med:  hvis restauranter købte blogindlæg om deres restaurant/ retter mm. ?

Jeg spørger fordi jeg har tænkt at tilbyde  spisesteder at skrive deres blogindlæg og evt oprette en blog for dem

Tænker du i den retning med din blog ?

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  Araghoune Skrevet kl. 17:27

Helt afgjort, vi kunne slå os sammen ;)

Men her i starten vil jeg ikke tage en krone for det, da det kræver tid at få besøgene. 

Vil også gerne opnå at læserne føler de er med, og har mulighed for at selv at skrive indlæg om opskrifter. Skal selvfølgelig være i nogle rammer så det ser flot ud og med rateing system så man kan se hvad folket kan lide. syntes selv at du på denne måde laver en mad portal hvor resturatørene og gæsterne mødes. 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 22:00

Interessant. Hvad vil der være i det for skribenterne?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  Araghoune Skrevet kl. 22:36

Mads Grønlund:

Interessant. Hvad vil der være i det for skribenterne?

Først og fremmest eksponering:) - men det kan man jo ikke leve af:) så lige så snart at jeg modtager betalinger for resturatørerne, vil der være et honor per artikel. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)