Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flødeboller til Ryanair

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  CargoMatch ApS Fragtopgaver ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg er nød til at komplimentere Ryanair! 

Forleden var jeg på dagsvisit i London og fløj med Ryanair fra Billund til Stansted (for kr 125 pr vej).

Første oplevelse:

Kæresten og jeg er ret lange (190 og 205 cm) men havde skippet sædereservation, med ekstra ben plads, for at spare penge.  
Det venlige crew henvendte sig, og spurgte om vi ikke ville side ved emergency exit i stedet, da der var bedre ben plads
- 1000 tak for det!

Glemmer Ipad:

Selvfølgelig glemte vi en ipad i flyet. Det fandt vi ud af et par timer efter, da vi stod midt i London.
Jeg ringede til Stansted Airport, der satte mig ind i en standardproces og lavede et notat, i tilfælde af, at en ipad skulle dukke op. 

I dag ringede jeg så til Billund Airport, som et sidste håb for at de vidste noget. 
De fortalte, at de havde fået en Ipad ind der matchede min, og at der lå en seddel på hvor der på engelsk stod:

"Et par danske passagere har glemt denne ipad. Vi tør ikke indlevere den i Stansted, da den måske forsvinder i mængden. Vi skal selv videre til Polen nu, men har lige fundet en dansk besætning der skal til Billund senere i dag. Vi sender denne Ipad med besætningen hjem og håber at ejermanden finder den. Hilsen Crew / flight FR5178"

- Så fortjener man sgu et stort kram og en kasse flødeboller Big Smile

Fragt og Transport? www.fragtopgaver.dk - Hent 4 tilbud og spar op til 75% når du benytter en vognmand der allerede kører ruten.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med et positivt indlæg om Ryanair, som de ikke får mange af på nettet Skype-Wink

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg fløj med Pegasus Airline til Istanbul og tilbage i sidste måned! :) Også ros til dem herfra...

Billig rejse, men mega fed oplevelse på vejen dertil, og tilbage igen!


- Anders 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Egeskjold:
Hilsen Crew / flight FR5178"

Bare husk at få sendt flødebollerne til det rigtige crew og lad os endelig høre om du får noget feedback på om de nåede frem Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)