Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Byg selv" smartphones - Fandme godt tænkt - prøv lige at se

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg fik tilsendt et link til den her video.

Videon fortæller om, hvordan man i fremtiden selv skal kunne bygge sin smartphone, så den er tilpasset 100 % til ens egne ønsker.

Konceptet hedder Phonebloks, og kunne dælme være fedt, hvis det blev realiseret

se videoen her (åbner i nyt vindue)

[Moderator har fjernet ref.id]

/Simon

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et spændende koncept men tvivler på det bliver meget mere end det men bare tanken er jo noget som de store producenter brude begynde at bruge, måske skal man ikke udskifte alt i telefonen, men nogle ting bør kunne skiftes nemt

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Videoen havde allerede solgt mig en telefon da jeg så det.

Men ja, det er netop meningen med Thunderclap, at når tilpas mange skriger i kor, så kunne det være at en af de store kom på banen og tog ideen op.

Men netop det der med bare sætte et fedt kamera, eller et stort batteri i, hvis det var der man lagde sine prioriteter, det kunne være så fedt

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været fremme MANGE gange tidligere, og tror heller ikke på at det bliver aktuelt denne gang .... Det er billigere at lodde tingene sammen, kontra at hver enkelt komponemt skal have stik osv der kan samlet enkelt vis - Derudover også pakning/forsendelse når man skal have en ny komponemt + hastigheden på udvikling.

+ at producenterne skal have ens standard osv - Ideen er super god og bestemt ikke ny, men aldrig blevet til noget og tvivler også på det denne gang.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,


Ingen tvivl om at det ser blæret ud... :) Men hey i forhold til at de gerne vil spare på affald og lign. så kan jeg ikke se at det her vil hjælpe nogen?

Det bedste komprimis er nok det vi allerede har på nuværende? :) Jeg er ikke heeelt overbevist synes jeg...


- Anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt også over det for par dage siden. Så blev jeg nødt til at købe www.phone-bloks.dk hvis det skulle blive til noget :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)