Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til app store / android marked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kommer meget snart med en app, som forhåbentlig vil være til stor gavn for mange mennesker.

Jeg regner med at reklamere med hjælp af fleyers, hvorpå der så er en QR kode som henviser til henholdsvis app store og android marked.

Mine spørgsmål går så på:

Man skal vel lave to QR koder, en der henviser til app store, og en der henviser til android marked. I stedet for at lave to QR koder vil det så være smartere at lave en, der henviser til en hjemmeside, hvor der uddelukkende er link videre til henholdsvis app store og android marked?

Hvad syntes i er smartest?

- To QR koder direkte til download, på fleyeren?
- Eller en QR kode, til hjemmeside med videre link til diverse stores?

Venlig hilsen

Steffen

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:55

Prøv at tage et kig på zumoQR - http://www.zumoqr.dk - der kan du få en gratis konto hvor du kan oprette en QR kode der peger iPhone til App Store og Android til Google Play - og så er der rig mulighed for statistik

Så har du kun én QR kode der skal promoveres - og du kan ændre den som du vil, uden at skulle skifte QR koden ud.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:18

Takker!

Det lyder jo umiddelbart lige som det jeg leder efter!

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)