Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide Til virkelighed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoér 
Håber på lidt hjælp, har denne her ide, som self. ikke kommer til at stå så meget om her..
Men alt ialt så få vi alle sammen jo til tider en rigtig god ide,
og så mangler man bare lige de der $$$, jeg er sikker på at det ikke vil være svært at finde nogle der syndes det er en lige så god ide som jeg,
men står og mangler den ærlige rette person der vil høre om min ide, uden at løbe med den..
Den indeholder en del med online lagerplads, men en ny måde at sælge dette på og en sikker indkomst de næste mange mange år frem,
skriv gerne hvis du er den person jeg søger, eller hvis du har gode råd til hvordan jeg kommer videre med dette, før ideen er taget af andre.

Mvh Jan Jensen 

Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Du skal være velkommen til at benytte dig af Opfinderrådgivningen på Teknologisk Institut.
Vi er sat i verden som en del af erhvervsfremme herhjemme til lige præcis det formål at hjælpe borgere med at sortere i og modne deres ideer og opfindelser, så de bedste kan blive afsat på licensaftaler med eksisterende virksomheder. 

Jeg ved ikke, om det rammer rent på dine tanker, men du kan læse mere om os her: www.opfind.nu 

Her kan du læse, hvordan du opretter dig som bruger:
http://www.opfind.nu/media/99208/Opfind.nu%20-%20Guide%20til%20at%20blive%20bruger%20og%20udfylde%20ideformularen.pdf 

Hilsen 
Anders Jørgensen
anjn@teknologisk.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)