Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til "Fatal error" på WP site

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg er løbet ind i et rigtig træls problem med en ældre blog. Pludselig får jeg følgende fejl ved login og nu også på forsiden:

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 1048576 bytes) in /var/www/dumk.dk/public_html/wp-includes/option.php on line 250

Jeg har forsøgt alt muligt (efter mine evner) og også at følge forskellige råd fundet på nettet, men må nok krybe til korset og indrømme at mine evner ikke rækker til at løse problemet.

WP er opdateret men themet er af ældre dato. Da det er en gammel hobby blog vil jeg gerne beholde den og håber derfor der er en skarp Amino der kender alt til hvordan problemet løses og kan hjælpe hvis det kan gøres for rimelig vederlag?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Tom, 

Det var da træls! Sådan noget sker desværre engang imellem, heldigvis er det sjældent noget der ikke kan ordnes. Prøv at tage et kig på denne artikel og se om det hjælper at øge hukommelsen den vej: http://perishablepress.com/wordpress-error-fix-increase-php-memory-for-cachephp/

Hvis ikke det hjælper ville jeg prøve at hive fat i min host, og prøve at høre dem efter en eventuel løsning. 

Vær opmærksom på at beskeden fremkommer fordi din hjemmeside prøver at bruge mere hukommelse end den har til rådighed, så se efter om du har nogle plugins aktiveret som eventuelt står og tager mange ressourcer. 

Held og lykke med det. God aften! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for svaret, men synes jeg har prøvet alle de guides der findes og selvfølgelig også været forbi supporten hos Unoeuro men alle med negativt resultat :-(

Så håber stadig på at finde en der kan hjælpe....

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at deaktivere dine plugins / widgets osv. alle dem du ikke nødvendigvis skal bruge.

Arkiver evt. nogle af dine gamle blogindlæg, det kan være de bliver loadet virtuelt...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Har du ændret noget - er serveren blevet opdateret?

Fejlbeskeden betyder at din WP forsøger at få 1 Mb hukommelse, men at PHP er sat til maksimalt at bruge cirka 130 Mb ram. Det er meget i overkanten af hvad der burde være behov for og tyder på memory leak, hvor altså gammel hukommelse ikke er frigivet.

Hvis du intet har ændret, så ville jeg starte med at få apache-serveren genstartet, det koster i hvert fald ikke noget :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg har prøvet det jeg kan og nu er jeg kommet dertil, at jeg håber der er en der kan hjælpe...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kender problemstillingen og vil byde ind på opgaven?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Som Martin, Jan og Jepser er inde på bruger din side mere ram end din server tillader. Der er to løsninger. 1. Du kan deaktivere nogle plugins eller ander på din side, så den ikke bruger så meget ram, eller 2. du kan få din webhost til at øge den mængde ram du må bruge pr request.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet med deaktivering af plugins men kan hverken få siderne frem eller adgang til admin-delen.

Kan deet passe at der ingen er der vil byde ind på løsningen. Har en "lomme filosofi" om at det er temaet der er synderen. Har et nyt tema oploaded som jeg i samme omgang gerne vil ændre til.

Nogen der vil byde på tid og evt. pris for at få det kørende?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du går til PHPMyAdmin og vælger databasen for din side, og så kører:

UPDATE wp_options SET option_value = '' WHERE option_name = 'active_plugins';

Så deaktivere den alle aktive plugins :) - så kan du starte med at slå dem til igen en efter en, og fjerne de plugins du ikke skal bruge.

Ellers kan du kontakte din hosting udbyder, og se om de kan være memory_limit i PHP :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)