Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på iPhone Covers falder (HJÆÆLP)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har driver en forretning som udelukkende sælger iPhone Covers til Virksomheder, Kunsntere, Skoler og Institutioner.
Desværre er salget af iPhone Covers faldet meget. Til trods for at jeg faktisk har samarbejdet med en del store kunstnere som blandt andet Rasmus Seebach.
Vi har fabrik i Kina som producere det vi skal bruge, men kunderne er der ikke.
Hvad kan vi gøre for at komme ud til vores forbrugere?
Vores priser er rigtig gode taget i betrækning af andres priser. 
Vi laver kun iPhone covers med Virksomheders logoer.

Hvad kan vi gøre?

-Daniel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Kunne det have noget at sige at der findes et utal af virksomheder der sælger covers? Og ikke mindst at der er annonceret en ny iPhone? Kunne være det være derfor at salget er faldet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Meinertz:
Vi laver kun iPhone covers med Virksomheders logoer.
du er i en branche med masser af udbydere lige fra skoledrenge til store multi gadget huse o.l. Det ved du, så du ved også at det er hårdt og der kommer flere til for hver dag. OM det så er årsagen tror jeg ikke, for du har jo skilt dig ud ved kun at handle B2B og kun med virksomheders logo

Enten må du mere ud og sælge, breve, reklamer, personligt eller også har du måske lidt mættet det marked du overkommer at få fat i inden for covers.

Så må du tænke lidt om. Enten ikke kun sælge B2B men jeg siger velbekomme, for der er fyldt med udbydere, eller finde noget andet med virksomheders logo som kan supplere - mapper - nøgleringe, keyhangers, krus, musemåtter osv (du finder selv på bedre det var bare hurtige eksempler) - så du har mere end kun covers med i tasken ud - stadigt fokus på virksomheders logo

god vind med det i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må begynde at gå efter kunder i andre lande. Danmark er jo et meget lille marked.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 19:28

Har i nogen ide om hvorfor salget er nedadgående? Øget konkurrence eller jeres målgruppe måske i højere grad er begyndt at bruge andre mærker.

Kunne i med fordel udvide jeres produktpalette evt. covers til iPad og/eller covers til samsung modeller?

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 00:15

Hej Daniel

Har du tænkt på at Iphone ikke er det største marked. Det skriver jeg selvfølgelig fordi jeg selv har en Samsung 3 og faktisk somme tider har haft svært ved at finde både covers og andre uoriginale tilbehør til den.

- Måske var der et marked udenfor "apple segmentet" der jo kun har omkring 20% af det totale smartphone-marked. (kilde: DR- Nikolai Sonne)

Blot et indspark.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 00:26

Peder Andersen:
 - Måske var der et marked udenfor "apple segmentet" der jo kun har omkring 20% af det totale smartphone-marked. (kilde: DR- Nikolai Sonne)

100% enig, har selv en Samsung Galaxy S4, før det havde jeg en HTC Desire, hverken her i DK eller i nogle af de andre lande jeg har besøgt har jeg nemt kunne finde covers til mine android devices. iPhone covers blev derimod solgt på hver eneste gadehjørne.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)