Kære Aminoer, |
Kunne det have noget at sige at der findes et utal af virksomheder der sælger covers? Og ikke mindst at der er annonceret en ny iPhone? Kunne være det være derfor at salget er faldet.
Kære Aminoer, |
Kunne det have noget at sige at der findes et utal af virksomheder der sælger covers? Og ikke mindst at der er annonceret en ny iPhone? Kunne være det være derfor at salget er faldet. |
du er i en branche med masser af udbydere lige fra skoledrenge til store multi gadget huse o.l. Det ved du, så du ved også at det er hårdt og der kommer flere til for hver dag. OM det så er årsagen tror jeg ikke, for du har jo skilt dig ud ved kun at handle B2B og kun med virksomheders logo. Enten må du mere ud og sælge, breve, reklamer, personligt eller også har du måske lidt mættet det marked du overkommer at få fat i inden for covers. Så må du tænke lidt om. Enten ikke kun sælge B2B men jeg siger velbekomme, for der er fyldt med udbydere, eller finde noget andet med virksomheders logo som kan supplere - mapper - nøgleringe, keyhangers, krus, musemåtter osv (du finder selv på bedre det var bare hurtige eksempler) - så du har mere end kun covers med i tasken ud - stadigt fokus på virksomheders logo god vind med det i alle fald vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Du må begynde at gå efter kunder i andre lande. Danmark er jo et meget lille marked. |
Har i nogen ide om hvorfor salget er nedadgående? Øget konkurrence eller jeres målgruppe måske i højere grad er begyndt at bruge andre mærker. Kunne i med fordel udvide jeres produktpalette evt. covers til iPad og/eller covers til samsung modeller? |
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Hej Daniel Har du tænkt på at Iphone ikke er det største marked. Det skriver jeg selvfølgelig fordi jeg selv har en Samsung 3 og faktisk somme tider har haft svært ved at finde både covers og andre uoriginale tilbehør til den. - Måske var der et marked udenfor "apple segmentet" der jo kun har omkring 20% af det totale smartphone-marked. (kilde: DR- Nikolai Sonne) Blot et indspark. Hilsen Peder Andersen |
Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering
GRATIS startpakke på Pancony.dk
100% enig, har selv en Samsung Galaxy S4, før det havde jeg en HTC Desire, hverken her i DK eller i nogle af de andre lande jeg har besøgt har jeg nemt kunne finde covers til mine android devices. iPhone covers blev derimod solgt på hver eneste gadehjørne. |
Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/