Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget løse tanker...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har fået en tanke. De er dog meget løse og ikke noget jeg vil arbejde med, men tænker det måske kunne være noget for andre at arbejde videre med i detaljer derfor ville jeg lige kaste ideen op. Webshops har jo ofte udfordringen med fragt af pakker til private. Og så for nylig så jeg noget om at man i Norge havde et koncept med at man kunne tage noget med når man alligevel kørte. Kan ik huske hvad det hed. Og tilbyde en pris for at tage det med. Det handler så vidt jeg ved mest om mellem private og enkelte situationer. Men det fik mig nu alligevel til at tænke. Kunne en webshop der lå i udkanten af København eksempelvis ikke lave en aftale med en række pendlere, og så få dem til at tage det med når de kører alligevel? De har en forhåndsaftale at det og det postnr. dækker de, så får de en sms i løbet af dagen om at der er 3 pakker i dag til det område, på vej hjem henter de dem og bringer dem ud. Eksempelvis en der bor i Holbæk og kører hver dag til København, en anden der bor i Haslev og kører hver dag osv osv osv.

Det er som sagt kun nogle løse tanker. Og hvordan reglerne er og skat og skidt og møg ved jeg ikke. Og hvad hvis folk ikke er hjemme osv osv osv. Mange detaljer. Men som sagt bare lige en løs tanke kastet op i luften, så kan nogle måske videreudvikle den på en måde :)

MVH
Hans Pedersen

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da fint du deler ud af tankerne, måske en der griber den :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)