Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en idé - hvordan kommer jeg bedst ud med den?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino-forum.

Jeg er en fyr på 16 år, som opstartede mit eget firma "JayKay development" da jeg var 15. Jeg ville lige sige, at jeg har lært utroligt meget af Amino, stor tak til alle Jer :)

Tilbage til spørgsmålet..

Jeg er i gang med at opdatere mit website, med et nyt og proffesionelt design, hvor jeg får købt mig en oversætter til svensk og norsk, og får dem sendt ud til vores nabo lande. Websitet er et konkurrence-site, hvor der er præmier til alle aldere. Konceptet er et "optjen points og deltag"-idé, som ikke er helt præcist som de nuværende konkurrenter. Nok om det, er websitet til alle alderer. Fra 10 - 70 år. Jeg vil ikke afsløre mere af konceptet p.t, men det er et konkurrence-lignende-website.

Spørgsmålet er så nu: Hvordan får jeg nu de rigtige besøgende til mit website, og HVORDAN kommer jeg ud med noget reklame? - billigt, eventuelt gratis eller for nogle penge.

Da I har lidt mere styr på det end jeg har, vil jeg lige have Jeres bidrag til hvad I eventuelt har haft succes med.

På forhånd mange tak - og tak Amino :-)

Mvh Jesper Madsen.

fuckyeah.dk
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:58

Du skal jo blot ud og overhale de andre konkurrenter - så undersøg, hvordan de markedsfører sig.
Hvor meget budget, har du at gøre godt med?

Når man ved det, kan man bedre give dig råd, om hvor det er bedst. Alt efter hvor mange penge du har, kan du jo få mere og bedre reklame.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:53

benyt dig af viral marketing... sørg for at de folk der tilmelder sig også sender en mail til andre om at de skal tilmelde sig.... sørg for at der er et guldkorn for dem som sender mails ud til vender.... evt. ekstra point på kontoen for hver person som tilmelder sig.... det er set før, men det er jo kun fordi det virker :-)

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:51

Jeg har ikke smidt nogle penge i markedsføring (endnu), det er derfor jeg spørger Jer, hvad der ville være bedst og billigst.

Jeg er kun 16 år, jeg har ikke ligefrem de største værdier.

Tak for Jeres svar indtil videre 

fuckyeah.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)