Hej kære Amino-forum. Jeg er en fyr på 16 år, som opstartede mit eget firma "JayKay development" da jeg var 15. Jeg ville lige sige, at jeg har lært utroligt meget af Amino, stor tak til alle Jer :) Tilbage til spørgsmålet.. Jeg er i gang med at opdatere mit website, med et nyt og proffesionelt design, hvor jeg får købt mig en oversætter til svensk og norsk, og får dem sendt ud til vores nabo lande. Websitet er et konkurrence-site, hvor der er præmier til alle aldere. Konceptet er et "optjen points og deltag"-idé, som ikke er helt præcist som de nuværende konkurrenter. Nok om det, er websitet til alle alderer. Fra 10 - 70 år. Jeg vil ikke afsløre mere af konceptet p.t, men det er et konkurrence-lignende-website. Spørgsmålet er så nu: Hvordan får jeg nu de rigtige besøgende til mit website, og HVORDAN kommer jeg ud med noget reklame? - billigt, eventuelt gratis eller for nogle penge. Da I har lidt mere styr på det end jeg har, vil jeg lige have Jeres bidrag til hvad I eventuelt har haft succes med.
På forhånd mange tak - og tak Amino :-) Mvh Jesper Madsen. |
Du skal jo blot ud og overhale de andre konkurrenter - så undersøg, hvordan de markedsfører sig.
Hvor meget budget, har du at gøre godt med?
Når man ved det, kan man bedre give dig råd, om hvor det er bedst. Alt efter hvor mange penge du har, kan du jo få mere og bedre reklame.