Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FACEBOOK - Jeg kan ikke sætte opslag, fotos og nyheder ind

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kan desværre ikke sætte opslag, fotos, nyheder ind på min facebook profil længere

Når jeg logger mig ind kan jeg kun se dette, der mangler  coverfotos, og alt hvad der normalt er under.

Det er nok kun en ganske lille indstilling, jeg har gjort forkert. Jeg har bøvlet med det i flere dage, nogen der har et godt bud?
Den har fungeret helt normalt indtil for ca. 14 dage siden, når jeg loggede mig ind så den  https://www.facebook.com/Udsigten.Ozdere  + med sendte fotos øverst.

Mvh. Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 14:24

Hej igen.

Håber stadig der er en der kan hjælpe mig på vej til at" knække "Facebook"

På forhånd mange tak :-)

Mvh. Karina Mogensen.

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:07

Prøv I en anden browser end Internet Explorer - det plejer at virke. Det, du viser, har ikke noget med indstillingerne i din Facebook konto at gøre. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 12:56

Tak for dit svar - desværre virker det ikke i Firefox.

Med hensyn til medsendte fil, så er det sådan det ser ud når jeg logger mig ind. Og derfra kan jeg ikke lave opslag og sætte fotos ind :-(

Nogen der har et forslag, skal jeg slette den og lave en ny? Det ville jeg være meget ked af, da den er godt kørende og har allerede en del "likes"

Mvh. Karina Mogensen.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 14:00

Stor tak til den unge kompetente herre der har hjulpet mig i går, jeg er MEGET glad for at jeg igen kan bruge Facebook.

Han havde aldrig set mit problem  på FB før.

Mvh. og god dag fra Karina :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)