Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Payblogging.dk sælges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.payblogging.dk

Vi har kørt facebook kampagner med 10% konvertering, og vi har pt. små 300 skribenter liggende der venter på at få lov at blogge for os ... mit problem: Den partner der skulle stå for salg til bureauer har trukket sig. Vi har brugt 80.000kr på udviklingen af siden ... men jeg har ingen illusion om at vi nærmer os det beløb når det skal sælges, så kan du se fidusen i siden og har du enerigen til at drive det videre ... samt en lille skilling til mig for besværet, så er det måske noget for dig.

Kontakt mig på mikkel@mikjaer.com eller her på Amino :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:50

Til alle jer der skriver til mig og spørger om "prisen" så vil jeg lige skære det ud i pap én gang til.

Jeg ved ikke hvad "prisen er" - det afhænger af om jeg finder en køber der kan se værdien i sitet og er hvad denne er villig til at betale - så istedet for at sende en mail og stille et spørgsmål jeg ikke kan besvare, så send en mail hvor du skriver hvad du mener den er værd / har råd til at betale :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:04

Super fedt koncept! Hvis jeg havde pengene til det, ville jeg hoppe i med begge ben. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:23

God idé, og veludført side. Rigtig flot side må jeg sige!

Har desværre hverken kapital eller tid til sådan en side - Men håber du finder den rigtige køber!

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:51

Hej Daniel, nu har vi jo med vilje ikke sat beløb på ... så hvordan kan du vide at du ikke har kapital til at overtage projektet?

Jeg har stadig ikke fået det rigtige bud endnu.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)