Det første jeg møder er en overskrift som er blevet skåret i bunden så alt ikke kan ses.
Det næste er dine katogorier - Hold da op hvor har du MANGE, havde klart skåret ned på dem. Hvorfor have en katogori der hedder "Sony Xperia Z", når nyheder ikke omhandler denne model ? - Hellere bare en enkelt der hed "Mobiler" og smid det samlet deri, evt del op i 5 under emner.
Om det virker godt ren affiliate mæssigt kan godt ske, syntes bare personligt ikke om det.
Var lige de første ting jeg faldte over - Evt en "Om siden" savner jeg lidt.
Dit "logo" er afskåret, og man kan ikke se hele højden.
Siden slutter ret pludseligt - Måske tilføj en Footer med info om copyright, cookies etc.
Jeg tror ikke du kommer til at tjene ret meget på det kæmpe store CoolStuff-banner. Jeg vil fjerne det. Har du succes med det, skal du selvfølgelig bare lade det blive.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
2. Der er en hel del ting i designet, der stadig står på engelsk
3. Siden skriger i det hele taget langt væk af en affiliateside, der bare vil have folk til at klikke videre i en fart. Der mangler en ide med siden, noget der kan gøre den til lidt mere end bare en side der skal fylde op i google og sende folk videre. Medmindre selvfølgelig at det er sådan en side du gerne vil lave. Men så er det næsten ligegyldigt at bede om input til siden her, for så betyder design osv. ikke ret meget...
En footer var en rigtig god ide, og det er klart noget jeg lige skal have kigget på. Tak for den ide!
I forhold til det banner, så har jeg ihvertfald selv den holdning, at jeg får et indtryk af at sider er for useriøs hvis der ikke er et banner, men det kan selvfølgelig også være mig der er noget galt med der, men det må jeg analysere på senere hen.
En del ting der står på engelsk i designet? Tænker du der på "Leave a comment", Hvis det er det, så er jeg selv i tvivl om hvordan man lige ændre det. Det er vel i editoren, men derudover??
At sider er useriøse, hvis der ikke er et kæmpe banner? Næppe det dine besøgende tænker...
Ja, Leave a comment, archive osv. Du kan installere et plugin der hedder "CodeStyling Localization", som du kan bruge til at oversætte dit tema til dansk.